http://sidirodromikos-gr.blogspot.com

Στόχος μας τα πλεονεκτήματα που προσφέρει ένα ακόμη διαδικτυακό στέκι.

Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2010

Τα νέα δρομολόγια στη Θεσσαλία

 
Νέο σιδηροδρομικό πλέγμα διαμορφώνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. στην περιοχή της Θεσσαλίας με την προσθήκη επιπλέον τοπικών δρομολογίων και νέων ωρών αναχώρησης.

Πιο συγκεκριμένα:

 Νέο πλέγμα τοπικών δρομολογίων Λάρισα – Βόλος (από 6 αυξήθηκαν σε 9): 1570 (06:02), 1572 (08:02), 1574 (10:00), 1576 (11:58), 1578 (13:57), 1580 (15:57), 1582 (18:00), 1584 (20:50) και 1586 (22:48).

 Νέο πλέγμα τοπικών δρομολογίων Βόλος – Λάρισα (από 6 αυξήθηκαν σε 9): 1571 (07:01), 1573 (09:00), 1575 (10:58), 1577 (12:57) 1579 (14:56), 1581 (16:57), 1583 (19:49), 1585 (21:49), 1587 (23:48).

 Νέο πλέγμα τοπικών δρομολογίων Καλαμπάκα – Παλαιοφάρσαλος (προστέθηκε 1 επιπλέον δρομολόγιο): 1881 (06:30), 1885 (13:31), 1889 (18:22).

 Νέο πλέγμα τοπικών δρομολογίων Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα (προστέθηκε 1 επιπλέον δρομολόγιο): 1882 (07:56), 1886 (14:58), 2880 (19:22).

 Νέο πλέγμα δρομολογίων Καλαμπάκα – Παλαιοφάρσαλος – Λάρισα (προστέθηκαν 2 επιπλέον δρομολόγια, ενώ ταυτόχρονα το πλέγμα επιτρέπει τη μετάβαση από Καλαμπάκα προς Θεσσαλονίκη, με μετεπιβίβαση στον Προαστιακό Λάρισας – Θεσσαλονίκης): 883/592 (07:44), 1883 (10:24), 1887 (14:03), 887/564 (21:00), 2881 (21:50).

 Νέο πλέγμα δρομολογίων Λάρισα – Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα (προστέθηκαν 2 επιπλέον δρομολόγια, ενώ ταυτόχρονα το πλέγμα επιτρέπει τη μετάβαση από Θεσσαλονίκη προς Καλαμπάκα, με μετεπιβίβαση στον Προαστιακό Θεσσαλονίκης – Λάρισας): 1561/1880 (05:00), 563/882 (06:26), 1882 (07:56), 1563/1884 (12:07), 1565/1888 (15:50), 591/886 (19:41)

Επίσης, από την Κυριακή 21.02.2010 προστίθενται δύο επιπλέον δρομολόγια στον Προαστιακό Θεσσαλονίκης – Λάρισας – Θεσσαλονίκης, το 1591 (05:30, η ώρα αναχώρησης από Θεσσαλονίκη) και το 1592 (07:15, η ώρα αναχώρησης από Λάρισα).

2 σχόλια:

  1. Η σύνδεση Καλαμπάκας-Λάρισας με δυνατότητα μετεπιβίβασης προς Θεσσαλονίκη, είναι κάτι καινούργιο στα δρομολόγια και παρουσιάζει ενδιαφέρον. Υπάρχει δυνατότητα ανταπόκρισης αυτών των δρομολογίων και προς Βόλο; Μήπως πρέπει να εξεταστεί η απ' ευθείας δρομολόγηση τρένων Καλαμπάκας-Λάρισας-Βόλου;
    Αααα το IC48-47 τί έγινε; Το ξεχάσανε για να μη στεναχωρεθούν ο Ευριπίδης και ο Χατζηδάκης; Που καλά θα κάνουν να μη μιλάνε δώθε-κείθε για το πρόγραμμα τους για τον ΟΣΕ, που εγκατέλειψε η κακή ΠΑΣΟΚοκυβέρνηση, και άλλα δακρύβρεκτα; Η γελοία πολιτική τους για το σιδηρόδρομο, συνετέλεσε κατά μεγάλο βαθμό στον καταποντισμό της ΝΔ στις περιοχές που εσφάγησαν τα δρομολόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η πύκνωση των τοπικών δρομολογίων και ιδιαίτερα οι ανταποκρίσεις με τα προαστιακά, είναι θετικές εξελίξεις. Πάντως με τόσα συρμοχιλιόμετρα την ημέρα μπορούσαν να μπουν τρία απευθείας ζεύγη για Αθήνα ανά εικοσιτετράωρο και δύο απευθείας για Θεσσαλονίκη, συν δύο ανταποκρίσεις, οπότε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα έκανε τρελές κονόμες στέλνοντας τους ανταγωνιστές στο καναβάτσο. Απευθείας για Βόλο δεν λέει. Η ζήτηση είναι μικρή. Αν τα Θεσσαλονικιώτικα έχουν καλές ανταποκρίσεις στη Λάρισα είναι ικανοποιητική εξυπηρέτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι κόσμια.