http://sidirodromikos-gr.blogspot.com

Στόχος μας τα πλεονεκτήματα που προσφέρει ένα ακόμη διαδικτυακό στέκι.

Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2010

Η Ανακοίνωση των Πτυχιούχων Μηχανικών Τ.Ε. ΟΣΕ



Π Α Ν Ε Λ Λ Η Ν Ι Ο Σ Σ Υ Λ Λ Ο Γ Ο Σ

Π Τ Υ Χ Ι Ο Υ Χ Ω Ν Μ Η Χ Α Ν Ι Κ Ω Ν Τ.Ε. ΟΣΕ
 
ΜΕΛΟΣ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ - ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΑΘΗΝΑΣ


Ταχυδρομική Διεύθυνση: Κάνιγγος 6 - Τ.Κ. 106.77 - Αθήνα, Τηλέφωνο – Fax: 210.38.26.733

E-mail: pri.mi.ose@gmail.com



Αθήνα 1 Φεβρουαρίου 2010
 
Α Ν Ο Ι Χ Τ Η Ε Π Ι Σ Τ Ο Λ Η
 
ΠΡΟΣ: -Tον κ. Πρόεδρο του Δ/κου Συμβουλίου και τον κ. Δ/ντα Σύμβουλο του ΟΣΕ Α.Ε.
 


-Tον κ. Πρόεδρο του Δ/κου Συμβουλίου και τον κ. Δ/ντα Σύμβουλο της ΕΔΙΣΥ Α.Ε.

-Tον κ. Πρόεδρο του Δ/κου Συμβουλίου και τον κ. Δ/ντα Σύμβουλο της ΕΡΓΟΣΕ Α.Ε.

-Tον κ. Πρόεδρο του Δ/κου Συμβουλίου και τον κ. Δ/ντα Σύμβουλο της ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε.

-Tον κ. Πρόεδρο του Δ/κου Συμβουλίου και τον κ. Δ/ντα Σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε.



ΚΟΙΝ: -Τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Δημήτρη Ρέππα

-Τον Υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Νίκο Σιφουνάκη

-Τον Υφυπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Γιάννη Μαγκριώτη

-Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών

-ΜΜΕ
 
 
Η πληθώρα των αλλεπάλληλων δημοσιευμάτων, έγκυρων πολιτικών και οικονομικών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, τα οποία βλέπουν καθημερινά το φως της δημοσιότητας, παρουσιάζουν με τα πιο μελανά χρώματα την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει ο Ο.Σ.Ε., χωρίς να υπάρχει η παραμικρή αντίδραση από τους έχοντες την ευθύνη της Διοίκησής του!!!

Έτσι, τόσο οι Σιδηροδρομικοί, όσο και – ευρύτερα – οι Έλληνες πολίτες, δικαίως ανησυχούν για το μέλλον των Ελληνικών Σιδηροδρόμων.

Τα δημοσιεύματα, τα οποία φέρουν τον Όμιλο ΟΣΕ στο χείλος του γκρεμού, με τεράστια ελλείμματα, με υπερβολική διόγκωση του χρέους του, ιδιαίτερα κατά την τελευταία εξαετία, (φέρεται άνω των 10 δισεκατομμυρίων ευρώ), που το καθιστά δυσβάσταχτο, με τα ατιμώρητα μεγάλα σκάνδαλα, αφού κανένα δεν έχει παραπεμφθεί στη Δικαιοσύνη, όλα αυτά ως αποτέλεσμα κακοδιοίκησης, δημιουργούν αισθήματα ανασφάλειας στους εργαζόμενους, που απαιτούν άμεσες και συγκεκριμένες απαντήσεις.

Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους Έλληνες φορολογούμενους, στην ιστορία του Σιδηροδρόμου, το κοινωνικό έργο που επιτελεί και στην προοπτική του, αλλά και απέναντι στους συναδέλφους μας Πτυχιούχους Μηχανικούς Τ.Ε. και όλους τους εργαζόμενους Σιδηροδρομικούς, είμαστε υποχρεωμένοι να παρέμβουμε, απαιτώντας την αλήθεια για την οικονομική κατάσταση του ΟΣΕ και την απόδοση ευθυνών σε όσους και όπου προκύπτουν, για την παρούσα – φερόμενη ως τραγική – κατάσταση.

Απευθυνόμαστε στην Διοίκηση του Ο.Σ.Ε. και στις Διοικήσεις των εταιρειών του Ομίλου, απαιτώντας:

Να ενημερώσουν υπεύθυνα τους Σιδηροδρομικούς και τον ελληνικό λαό για το συσσωρευμένο έλλειμμα του Οργανισμού, το οποίο φέρεται να υπερτριπλασιάσθηκε την τελευταία εξαετία και από τα 2.9 δις Ευρώ που ήταν το 2003, ξεπέρασε τα 10 δις Ευρώ το 2009!!!

«Που πήγαν τα Λεφτά;»

Να δώσουν ακριβή στοιχεία και ανάλυση των πηγών που παρήγαγαν το συσσωρευμένο έλλειμμα.

Να δώσουν αναλυτικά στοιχεία των δανείων που έχει συνάψει ο Ο.Σ.Ε. από το 1999 μέχρι σήμερα και τον σκοπό για τον οποίο συνήφθησαν.

Να δώσουν αναλυτικά τις ετήσιες υποχρεώσεις του Ο.Σ.Ε. και των θυγατρικών του:

Δαπάνες για επενδύσεις

Δαπάνες για εξυπηρέτηση δανείων– τοκοχρεολυσίων

Δαπάνες μισθοδοσίας

Λοιπές λειτουργικές δαπάνες κλπ

Να δώσουν αναλυτικά τις υποχρεώσεις του κράτους προς τον ΟΣΕ οι οποίες δεν έχουν τακτοποιηθεί:

ΥΓΟΣ

Τιμολογιακή πολιτική σύμφωνα με κυβερνητικές υποδείξεις-αποφάσεις

Εθνική συμμετοχή στα συγχρηματοδοτούμενα έργα κλπ



Να δώσουν ανάλυση και συμμετοχή στο συσσωρευμένο χρέος, ανά Εταιρεία του Ομίλου, συμπεριλαμβανομένης και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Να δώσουν αναλυτικούς λογαριασμούς ανά Γενική Διεύθυνση.


Να ενημερώσουν για το τι ενέργειες έγιναν και ποια αποτελέσματα προέκυψαν για τα σκάνδαλα που είδαν το φως της δημοσιότητας, όπως:

Της εκποίησης του δήθεν παλαιού και άχρηστου υλικού (σκράπ)

Των «αόρατων» ενοικιασθέντων βαγονιών

Τις Συμβάσεις ενοικίασης εκατοντάδων εμπορικών βαγονιών, χωρίς να υπάρχει μεταφορικό έργο για την εκμετάλλευσή τους

Το κύκλωμα με τα «μαύρα - αδήλωτα» βαγόνια μεταφοράς προϊόντων

Τις ανεξέλεγκτες και χαριστικές πλασματικές παροχές δευτερευουσών απολαβών κατά παράβαση των ΣΣΕ

Τις χαριστικές διαγραφές χρεών σε «ημέτερες» μεταφορικές εταιρείες κλπ, κλπ, κλπ


Να ενημερώσουν αν υπήρξε απώλεια πόρων πάνω από 700εκ από το πρόγραμμα ΣΑΑΣ και το Ταμείο Συνοχής και γιατί.

Να ενημερώσουν αν είναι ορθή η εκτίμηση ότι έργα προϋπολογισμού 1,1 δις Ευρώ περίπου μεταφέρονται ως γέφυρες στο ΕΣΠΑ και γιατί.

Να ενημερώσουν για την Ασφάλεια της Κυκλοφορίας, όπου τα πορίσματα των 29 σιδηροδρομικών ατυχημάτων την τελευταία πενταετία, συντάχθηκαν, κατά βάση από τους κατά νομό ελεγχόμενους, οι οποίοι , επί πλέον:

Δεν έχουν εκπονήσει το «Σύστημα Διαχείρισης Ασφαλείας», τόσο για τον ΕΔΙΣΥ, όσο και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, κατά παράβαση, τόσο της Εθνικής όσο της της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας

Δεν έχουν υποβάλει στην Ε.Ε. την Ετήσια Έκθεση Ασφαλείας

Πιστεύουμε στην απόλυτη διαφάνεια και είμαστε βέβαιοι πως η παράθεση των ανωτέρω στοιχείων θα καταδείξει, για μια ακόμη φορά, πως ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΥΘΥΝΕΣ για την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει ο Ο.Σ.Ε.

Καλούμε τις Διοικήσεις του Ο.Σ.Ε. και των θυγατρικών του να δώσουν άμεσες και σαφείς απαντήσεις στα ερωτήματά αυτά που είναι ερωτήματα του κάθε Σιδηροδρομικού και του κάθε φορολογούμενου Έλληνα.

Καλούμε την Πολιτική Ηγεσία των Υπουργείων Οικονομικών και Μεταφορών, Επικοινωνιών & Δικτύων, να παρέμβουν για την αποκατάσταση της αλήθειας, παρουσιάζοντας την πραγματική και όχι την για επικοινωνιακούς λόγους εμφανιζόμενη κατάσταση, αλλά και για την απόδοση πολιτικών ή άλλων ευθυνών, εκεί όπου προκύπτουν.

Διαβεβαιώνουμε τους συναδέλφους μας Μηχανικούς ΤΕ και όλους τους Σιδηροδρομικούς, πως δεν είμαστε διατεθειμένοι να παραμείνουμε άπραγοι και ν’ ανεχθούμε το διασυρμό του Σιδηροδρόμου και των εργαζομένων.

Τέλος, καλούμε την Πολιτεία να ανακοινώσει τις προθέσεις της και να τακτοποιήσει τις οικονομικές της υποχρεώσεις προς τον Όμιλο ΟΣΕ, για να υπάρξει ένα νέο ξεκίνημα ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού του ελληνικού Σιδηροδρόμου.



ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι κόσμια.