http://sidirodromikos-gr.blogspot.com

Στόχος μας τα πλεονεκτήματα που προσφέρει ένα ακόμη διαδικτυακό στέκι.

Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2010

Έμεινε κουράγιο να γελάσουμε (με τα χάλια μας);

Μπας και χρειάζομαι επειγόντως ψυχίατρο;


Δεν εξηγείται αλλιώς! Πέρασαν 100 μέρες κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ και εγώ δεν μπορώ:

1. να νιώσω πιο πλούσιος ( δεν είδα καμία αύξηση στον μισθό απεναντίας μου κόβουν από τα επιδόματα)

2. να αισθανθώ πιο ασφαλής ( μου φάνηκε πως άκουσα να σκάει βόμβα στη βουλή)

3. να κοιμηθώ ήσυχος ( με ξυπνάνε κάτι τούρκικα αεροπλάνα που πετάνε πάνω από το τη γειτονιά μου )

4. να νιώσω πως με σέβονται ( είχα μία ώρα αναμονή στην ουρά για να πληρώσω όλο το δώρο των Χριστουγέννων για τέλη κυκλοφορίας )


5. να αισθανθώ εθνικά υπερήφανος ( κάτι ευρωπαίοι χλιμίτζουρες ήλθαν να ελέγξουν τα οικονομικά της χώρας μας )

6. να καμαρώσω για την παιδεία μας ( Γενάρης μήνας και στο σχολείο περιμένουμε ακόμα καθηγητές )

7. να, να, να, να, να.



Τι να πάρω γιατρέ μου για να μη τα βλέπω όλα μαύρα?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι κόσμια.