http://sidirodromikos-gr.blogspot.com

Στόχος μας τα πλεονεκτήματα που προσφέρει ένα ακόμη διαδικτυακό στέκι.

Δευτέρα 1 Μαρτίου 2010

Θεσσαλικός Σιδηρόδρομος

-
Τρίκαλα - Ανοικτές επιστολές των ΤΕΕ Μαγνησίας και Κεντρικής & Δυτικής Θεσσαλίας για τα έργα ΟΣΕ στη Θεσσαλία

Δύο ανοικτές επιστολές που αφορούν τα έργα του ΟΣΕ στην περιοχή της Θεσσαλίας, καθώς και την αναβίωση του θεσσαλικού σιδηροδρόμου, με διαφορετική διαδρομή, απέστειλαν προς τη νέα διοίκηση του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ), οι πρόεδροι των τμημάτων του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΤΕΕ), Μαγνησίας και Κεντρικής & Δυτικής Θεσσαλίας, Σωκράτης Αναγνώστου και Ντίνος Διαμάντος, αντίστοιχα.
Στην πρώτη επιστολή, που απευθύνεται στον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του ΟΣΕ Παναγιώτη Θεοφανόπουλο, οι δύο πρόεδροι των περιφερειακών τμημάτων του ΤΕΕ αναφέρουν πως «στα συνοδευτικά έργα του φακέλου ανάληψης των Μεσογειακών Αγώνων του 2013 περιλαμβάνεται και η ηλεκτροκίνηση της γραμμής Βόλου - Λάρισας, έργο που σχετίζεται άμεσα με τη διεξαγωγή τους». Το συγκεκριμένο έργο, τονίζεται, επιβάλλεται και από το χαρακτηρισμό του Βόλου και της Λάρισας ως διπόλου από το Γενικό Χωροταξικό Σχέδιο της χώρας. Στη δεύτερη επιστολή, που απευθύνεται προς τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Αθανάσιο Ζηλιασκόπουλο, οι κ.κ. Αναγνώστου και Διαμάντος, αναφέρουν μεταξύ άλλων πως η σιδηροδρομική σύνδεση του λιμένος του Βόλου με το εσωτερικό της Θεσσαλίας υπήρχε από τις αρχές του περασμένου αιώνα με τον παλαιό Θεσσαλικό σιδηρόδρομο μετρικής γραμμής. Υποστηρίζουν επίσης ότι οι τέσσερις πρωτεύουσες των θεσσαλικών νομών πρέπει να ενώνονται σιδηροδρομικά με σύγχρονες επιβατικές αμαξοστοιχίες, τόσο από πλευράς ταχύτητας, όσο και άνεσης. Για το λόγο αυτό προτείνουν την αναβίωση του θεσσαλικού σιδηροδρόμου με νέα διαδρομή: Βόλος - Λάρισα - Παλαιοφάρσαλα - Καλαμπάκα.

ΑΘΗΝΑΪΚΟ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΕΙΔΗΣΕΩΝ 2010

1 σχόλιο:

  1. Δεν μπορεί σήμερα να πάει το ίδιο τρένο Βόλο-Λάρισα και Λάρισα-Παλαιοφάρσαλο-Καλαμπάκα. Λόγω υψηλών αποβαθρών στη γραμμή Λάρισας-Καλαμπάκας και χαμηλών στη γραμμή Λάρισας-Βόλου. Πρέπει να γίνει αναβάθμιση της γραμμής Λάρισας-Βόλου και ηλεκτροκίνηση όλου του δικτύου. Αλλά εδώ πέταξαν τα ΕΣΠΑ από το τραίνο για να γίνει ο Υμηττός γραβιέρα.
    Α ρε Σουφλιά, αναίσθητε καταστροφέα της χώρας, κοιμάσαι ήσυχος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι κόσμια.