http://sidirodromikos-gr.blogspot.com

Στόχος μας τα πλεονεκτήματα που προσφέρει ένα ακόμη διαδικτυακό στέκι.

Κυριακή 28 Μαρτίου 2010

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Λόγω μικρής απουσίας από το «κλεινό άστυ» δημοσιεύουμε λίγο καθυστερημένα το Δελτίο Τύπου που μας έστειλε ο Αν. Γενικός Γραμματέας της ΠΟΣ.


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


26/3/2010



Για μετά το Πάσχα μετέθεσε η ΠΑΣΚ τη συνέχιση των αντιδράσεων των σιδηροδρομικών για τη μείωση των μισθών μας. Όπως δήλωσαν τα στελέχη της στη συνεδρίαση της ΠΟΣ την Τρίτη 23/3/2010, δεν είναι "ηθικό" να προχωρήσουμε σε κινητοποιήσεις μέσα στη Μεγάλη Εβδομάδα, όταν το επιβατικό κοινό του ΟΣΕ, θα είναι βουτηγμένο στη χριστιανική κατάνυξη.

Δεν ήταν η πρώτη φορά που η ΠΑΣΚ κωλυσιεργεί και ακυρώνει κινητοποιήσεις. Από το Νοέμβρη όταν και φάνηκαν μέσα από τον προϋπολογισμό, τα πρώτα δείγματα για την πολιτική που θα ακολουθούσε το ΠΑΣΟΚ, εναντιώθηκε με διάφορα προσχήματα σε διάφορες προτάσεις που κατέθεσαν τόσο η ΣΕΚ και η ΔΕΣΚ αλλά και η ΔΑΚΕ(;;;;;)

Με αποκορύφωμα το σαμποτάρισμα της κινητοποίησης στις 10/2/2010 με το πρόσχημα ότι η ΠΟΣ ακολουθεί το ... ΠΑΜΕ. Η επιλογή της ηγεσίας της ΠΑΣΚ να κερδίσει χρόνο ώστε να περάσει πιο εύκολα και αναίμακτα για την ίδια, η επίθεση της κυβέρνησης στα λαϊκά εισοδήματα και η διάλυση του ΟΣΕ, είναι πλέον εμφανής ακόμη και στον πιο κακόπιστο.

Η προχθεσινή συνεδρίαση της Διοίκησης της ΠΟΣ έκρυβε και άλλες εκπλήξεις και "δώρα" από την ΠΑΣΚ προς την παράταξη μας. Αφού τα στελέχη της υπεραμύνθηκαν ακόμη και των σχολίων μας για τον ... Πάγκαλο, υιοθέτησαν την προβοκάτσια του Παναγόπουλου κατά του ΣΥΡΙΖΑ, υιοθέτησαν το χαρακτηρισμό της επίθεσης κατά του Παναγόπουλου ως, "οργανωμένη δολοφονική ενέδρα" και μάλιστα, "θυμήθηκαν" και τη δολοφονία του Λαμπράκη για να καταλήξουν ότι ... κι εκείνος από ένα χτύπημα σκοτώθηκε(;;;;;;;)

Φυσικά δεν σταμάτησαν ούτε εκεί. Αφού κατά την πάγια προσφιλή τακτική τους, επαίνεσαν το ΠΑΜΕ για την "καθαρότητα" του, κατηγόρησαν τα στελέχη της ΑΥΤΟΝΟΜΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ στο Συνέδριο της ΓΣΕΕ ότι ... έτρωγαν και έπιναν πλουσιοπάροχα στα τραπέζια με τους σερβιτόρους από πάνω τους, ενώ εκείνοι κάθονταν σε μια γωνίτσα.

Εάν υπήρχε κατήφορος, προφανώς επιμηκύνθηκε μετά και την περιφανή νίκη της ΠΑΣΚ στην Πελοπόννησο, σημάδια της οποίας ήδη φάνηκαν μετά τις ανοικτές απειλές που απευθύνει ο απερχόμενος (και ίσως και νέος) Πρόεδρος του ΣΣΠ.


ΤΕΡΖΟΓΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

Αν. Γεν. Γραμματέας ΠΟΣ

Εκπρόσωπος της ΣΕΚ



6 σχόλια:

  1. Μπραβο Παν για να ξερουν ολοι τι συμβαινει μεσα στην ΠΟΣ και να καταλαβουν επιτελους ποσο μεγαλη σημασια εχει η ψηφος τους στις εκλογες των σωματειων με σκοπο να χαραζουν τη στρατηγικη του κινηματος στην κοινωνια και οχι να νικαει το αποκομμα τους ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και, όπως πάντα, κανείς δεν ασχολείται με τους επιβάτες/πελάτες...

    Τόσο δύσκολο είναι να σκεφτείτε ότι οι επιβάτες ΔΕΝ θα υποστηρίξουν τους σιδηροδρομικούς όταν τον ταράζουν στις απεργίες και στις στάσεις εργασίας όταν αυτός θέλει να ταξιδέψει;

    Αμα θέλει κάποιος να πάει σπίτι του να ξεκουραστεί και να ηρεμήσει τέτοιες μέρες και του λέτε 'απεργούμε', ε δε θέλει και πολύ να πει στους βουλευτές/υπουργούς 'τι τους θέλουμε αυτούς και τους χρυσοπληρώνουμε;'

    Αυτό θέλετε;

    Προτείνω να σκεφτείτε και λίγο πέρα από κομματικές/συνδικαλιστικές παρωπίδες.

    Ν.Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα ελατηρια σου διφορουμενα ,μου εδωσες βημα.Γιατι να κανουμε απεργια η σταση που ταλαιπωρουν καο ισως ειναι βαλβιδα εκτονωσης και να μην 1. Ενημερωσουμε τον επιβατη τι ακριβως συμβαινει στον ΟΣΕ 2.Συμβολικες καταληψεις σε σταθμους η κτιρια 3.Να υποχρεωσουμε να λογοδοτησουν οι γνωριζοντες τα αρπακτικα αλλιως ειμαστε συνενοχοι 4.Αναρτησεις πανο στους παραπανω χωρους με ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ 5.Μεχρι και ολιγολεπτοι αποκλεισμοι σε διαβασεις,κτιρια,σταθμους και οπου χρειαστει αρκει παντα να υπαρχει εντυπο υλικο ενημερωσης @

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://www.youtube.com/watch?v=IA8kDuy2AN8 Eυκαιρια να δειτε την αποψη του μεσου εργαζομενου σχετικα μα τα μετρα σωτηριας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Νομίζω ότι το συμφέρον των επιβατών/πελατών είναι απόλυτα συνυφασμένο με το συμφέρον των σιδηροδρομικών. οι μόνοι που ενδιαφέρονται να υπάρχει σιδηρόδρομος ασφαλής, με πιστότητα στα δρομολόγια και φθηνά εισιτήρια, αυτά δηλαδή που θέλουν και οι επιβάτες, είμαστε εμείς οι σιδηροδρομικοί.
    Εάν εφαρμοστούν τα σχέδια της σημερινής κυβέρνησης (ίδια ουσιαστικά με τα σχέδια του Χατζηδάκη) το τρένο θα γίνει ακριβό, θα απευθύνεται σε λίγους και φυσικά θα κυκλοφορεί μόνο στον κεντρικό άξονα και στα προαστιακά δίκτυα, προς το συμφέρον των νέων ιδιοκτητών και όχι των επιβατών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχεις δίκιο Παναγιώτη. Στη λογική ότι δεν πρέπει επ’ ουδενί να δυσαρεστήσουμε τους επιβάτες, ακόμη και όταν «καίγεται το σπίτι μας», τότε δεν θα έπρεπε να αντιδράσουμε ποτέ!

    Οι επιβάτες που συνειδητοποιούν το τι γίνεται αυτές τις μέρες θα είναι μαζί μας, μαζί με όλους τους «μη έχοντες» που πληρώνουν το μάρμαρο που έκλεψαν οι «έχοντες».


    Τους έχοντες προστατεύει και η «Σοσιαλιστική» Κυβέρνηση με τη στάση της. Κάθεται και κοιτάει απαθέστατα τους προφέσορες της ΕΕ και του ΔΝΤ να αποφασίζουν και απλά υιοθετεί της αποφάσεις τους. Έτσι είναι ο σοσιαλισμός; Τα μέτρα που πάρθηκαν χωρίς εμάς για εμάς, πλήττουν μόνο τον κάθε είδους εργαζόμενο και μικροεπιχειρηματία.
    Οι Τραπεζίτες, οι Εθνικοί Εργολάβοι, τα κάθε είδους golden boys και οι Βουλευτάδες μας θησαυρίζουν πάλι! (Και κανείς από αυτούς δεν ταξιδεύει με τραίνο).


    Μου άρεσε πολύ η ιστοριούλα με την ποντικοπαγίδα, όσοι επιβάτες αγανακτούν με τις κινητοποιήσεις μας ας την ξαναδιαβάσουν να φρεσκαριστεί η μνήμη τους!

    http://sidirodromikos-gr.blogspot.com/2010/03/blog-post_3519.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι κόσμια.