Πολύ (συμβατικό και ηλεκτρονικό) μελάνι χύθηκε και πολλές ιδέες έπεσαν στο τραπέζι για την Σιδηροδρομική μεταφορά αυτοκινήτων, φορτηγών αλλά και ΙΧΕ, λόγω της αποκοπής της Εθνικής οδού στο ύψος της κοιλάδας των Τεμπών.
Είπαν για χρησιμοποίηση της παλιάς γραμμής, από Τέμπη έως Ραψάνη. Μετά για τη νέα γραμμή από Λάρισα έως Λιτόχωρο.
Ξαφνικά όλα και όλοι σώπασαν, τελείως ξαφνικά.
Ούτε τους λόγους για τους οποίους απορρίφθηκε η μεταφορά δεν μάθαμε!
Εμείς βέβαια δεν πολυπιστέψαμε πως θα υλοποιηθεί γιατί γνωρίζουμε τις πρακτικές και τεχνικές δυσκολίες που υπάρχουν, αλλά βρε παιδάκι μου μια επίσημη δικαιολογία γιατί τελικά δεν υλοποιήθηκε θα είχε ενδιαφέρον να την ακούσουμε. Τη χρωστούν σε αυτούς που πίστεψαν στο εγχείρημα και το υποστήριξαν ζεστά μέχρι τέλους.
Το γιατί πλανάται ακόμη… και περιμένει επίσημη απάντηση!
Αφού υπολογίστηκε ότι κάθε μεταφορά θα απαιτούσε 3:15 ώρες, απλά ξεχάστηκε....
ΑπάντησηΔιαγραφήΧωρίς πλευρικές ράμπες εισόδου πως θα έμπαιναν και έβγαιναν τα τουτούνια; Από μπρος και από πίσω υποτίθεται ότι θα έμπαιναν από μιά ηλεκτράμαξα ή Δ/Η. Αυτό θα απαιτούσε μανούβρες και θα προϋπέθετε γραμμή ελεύθερη εως τον επόμενο σταθμό μιας και η σηματοδότηση/τηλεδιοίκηση είναι κάτι σαν μαγική εικόνα. Οι γραμμές που θα χρησιμοποιούνταν ή που θα στρώνονταν δεν είχαν την κατάλληλη θέση και υποστήριξη ή δεν υπήρχε χώρος για στρώση. Τα βαγόνια αναζητούνταν. Τα οχήματα-ράμπες φόρτωσης επίσης. Οι μηχανές σπανίζουν. Το προσωπικό έλξης ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ και δεν επαρκεί ούτε για τα υπάρχοντα, ελαφρώς ενισχυμενα, δρομολόγια Θεσσαλίας-Θεσσαλονίκης. Σε λίγο θα καταργηθεί μια σειρά από αμαξοστοιχίες, απολύτως επιτυχημένες, λόγω έλλειψης μηχανοδηγών.
Το κυριότερο: Ποιός θα πλήρωνε τη μεταφορά; Οι χρήστες; Γιατί; Αυτοί φταίνε για την κατολίσθηση; Το Υπουργείο; Με τι λεφτά; Ο Ανάδοχος-Εργολάβος; Σιγά μη πλήρωνε ο Σουφλιάς...