http://sidirodromikos-gr.blogspot.com

Στόχος μας τα πλεονεκτήματα που προσφέρει ένα ακόμη διαδικτυακό στέκι.

Τετάρτη 17 Μαρτίου 2010

Πονάει δόντι, κόβει κεφάλι!

   
Έδωσε ρεσιτάλ, Ο Σ. Μάνος στον ΑΘΗΝΑ984.

Κάθε σοβαρός πολιτικός θα πρότεινε να μπουν φυλακή όσοι είναι υπεύθυνοι για κακοδιαχείριση, όσοι έγιναν αιτία να χαθεί έστω και ένα ευρώ του Έλληνα φορολογούμενου και σε καμία περίπτωση δεν θα γινόταν φερέφωνο των συμφερόντων της οδικής μεταφοράς!



Η σοβαρότητα του κυρίου Μάνου φάνηκε και από το ιστορικό «καλύτερα να μεταφέρουμε τους επιβάτες με ταξί, παρά με τραίνο!»

Απολαύστε ολόκληρη τη συνέντευξη:

Ο κ. ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΜΑΝΟΣ, ιδρυτικό στέλεχος της Δράσης, μίλησε στις 16/3 στον «ΑΘΗΝΑ 9.84» και τον Φοίβο Καρζή.


Μεταξύ άλλων, είπε:

«Έχουμε μεγάλες υποχρεώσεις από δάνεια του παρελθόντος που λήγουν και πρέπει να δανειστούμε για να τα ξεπληρώσουμε τον Απρίλιο και το Μάιο. Ο χρόνος τρέχει. Τα λεφτά για τον Απρίλιο δεν τα έχουμε μαζέψει ακόμα και με αυτό το βιολί περιμένουμε τι θα πουν οι Ευρωπαίοι. Θα τρέχουμε να δανειστούμε την τελευταία στιγμή και όταν δανείζεσαι την τελευταία στιγμή, με το μαχαίρι στο λαιμό -όπως όλος ο λογικός κόσμος καταλαβαίνει-, θα επωφεληθούν να μας ζητήσουν ακόμα περισσότερα απ' ό,τι θα μας ζητούσαν αλλιώς... Το πρώτο θέμα είναι να συνειδητοποιήσουμε ότι ο χρόνος δεν είναι με το μέρος μας, ότι έχουμε κάθε λόγο να βιαζόμαστε. Το πρώτο το οποίο θα έκανα, θα είχα στείλει μια ομάδα υψηλού επιπέδου (σ. σ. στο ΔΝΤ), όχι για να ζητήσουμε την προσφυγή στο ΔΝΤ, αλλά να αρχίσουμε να συζητούμε τους όρους κάτω από τους οποίους θα μπορούσε να διαμορφωθεί ένα πρόγραμμα του Ταμείου για εμάς... Θα τρέχουμε πάλι την τελευταία στιγμή και αυτό είναι σε βάρος των συμφερόντων μας. Θα άρχιζα αμέσως μια συζήτηση, η οποία δεν είναι βέβαιο ότι θα καταλήξει σε προσφυγή, αλλά τουλάχιστον θα ξέραμε με κάθε λεπτομέρεια τους όρους και τις προϋποθέσεις μιας προσφυγής...

Εάν, δηλαδή, έρθει το Ταμείο και μας πει ότι είναι ανάγκη, για παράδειγμα, να βάλετε χέρι στον ΟΣΕ. Μπορεί να είναι δυσάρεστο αυτό, αλλά μπορεί να έχουν και δίκιο ότι πρέπει να το κάνουμε... Πρέπει να συνεχίσουμε η κοινωνία, η χρεοκοπημένη Ελλάδα, να πληρώνει 1 δισ. ευρώ στον ΟΣΕ κάθε χρόνο; Ας πάρουμε την ακραία περίπτωση. Τι θα πάθουμε εάν δεν υπάρχουν (σ. σ. τρένα) για τρία χρόνια; Το ερώτημα είναι αν μας συμφέρει συνολικά να έχουμε ένα τέτοιο μέσο. Είναι ερωτηματικό. Θα μπορούσαμε να πουλήσουμε τον ΟΣΕ αντί να τον κλείσουμε... Βρισκόμαστε σε μια κατάσταση που πρέπει να κάνουμε και να σκεφτούμε πράγματα που μέχρι χτες ήταν αδιανόητα. Ένα από αυτά π. χ. θα ήταν ότι θα κλείσουμε τον ΟΣΕ ή θα τον πουλήσουμε».

«ΑΘΗΝΑ 9.84» - ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

1 σχόλιο:

  1. Αν η Κυβέρνηση ήταν ικανή, αν είχε σχέδιο εξόδου από την κρίση, αν είχε πρόγραμμα ανάπτυξης, αν είχε όραμα για βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης του Έλληνα πολίτη, κανένας Μάνος δεν θα είχε ευκαιρία να βγάζει το χολή του.

    Όλα ξεκινούν από την αναβλητικότητα, την έλλειψη σχεδίου ανάπτυξης, την έλλειψη ικανότητας, την έλλειψη εμπιστοσύνης των κοινοτικών μας εταίρων στα πρόσωπα που Κυβερνούν και την έλλειψη οράματος για τη βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης του Έλληνα.

    Η αλήθεια όμως είναι ότι μας κυβερνούν αυτοί που μας αξίζουν.

    Ας μην κλαιγόμαστε λοιπόν! Είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Είμαστε συνυπεύθυνοι και δεν είμαστε απλώς ευκολόπιστοι και αδιάφοροι! Όσοι έτρεχαν στις συγκεντρώσεις του ΠΑΣΟΚ και φώναζαν ζήτω, ας φωνάξουν τώρα «ζήτω η εξαθλίωση», «ζήτω η χρεωκοπία», «ζήτω η αναδιανομή πλούτου υπέρ των εχόντων», ζήτω το ξεπούλημα του ΟΣΕ, που έρχεται»!

    Καληνύχτα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι κόσμια.