http://sidirodromikos-gr.blogspot.com

Στόχος μας τα πλεονεκτήματα που προσφέρει ένα ακόμη διαδικτυακό στέκι.

Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

Σχέδιο εξυγίανσης. Αναβολή για μετά το καλοκαίρι;


Άλλο πάλι και τούτο!

Μετατίθεται για μετά το καλοκαίρι λέει το σχέδιο που μας αφορά! Και προβλέπει σύμπραξη με ιδιώτες!!!


ΟΣΕ: νέα σύμπραξη με ιδιώτες

Ανοιγμα στον ιδιωτικό τομέα επιχειρεί η κυβέρνηση για την ανάπτυξη του σιδηροδρόμου, ξορκίζοντας ωστόσο την ιδιωτικοποίηση.


Σε δηλώσεις του χθες ο υφυπουργός Υποδομών Ν. Σηφουνάκης (στον ραδιοσταθμό «Θέμα 9,89») εκτίμησε πως το σχέδιο για την ανασυγκρότηση του ΟΣΕ θα παρουσιαστεί κατά πάσα πιθανότητα μετά το καλοκαίρι. Πρόσθεσε, δε, πως εξετάζεται η σύμπραξη με στρατηγικό επενδυτή για την ανάπτυξη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της εταιρείας που έχει την ευθύνη για την εκτέλεση των εμπορευματικών και επιβατικών μεταφορών, διευκρινίζοντας ωστόσο πως η κυβέρνηση δεν πιστεύει στην ανάγκη ιδιωτικοποίησης του σιδηροδρόμου.

Σημειώνεται ότι στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου τη Μεγ. Δευτέρα, τόσο ο ίδιος όσο και ο υπουργός Υποδομών Δημ. Ρέππας τάχθηκαν κατά της εκποίησης του ΟΣΕ ή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ με μια «συνταγή» ανάλογη εκείνης που ακολούθησε η προηγούμενη κυβέρνηση στο θέμα της Ολυμπιακής.

3 σχόλια:

  1. Στη Βρεττανία φαίνεται να επιστρέφουν ολοταχώς στην προ της Θάτρσερ κατάσταση, σε ότι αφορά τους σιδηροδρόμους. Μετά από τόσα χρόνια απαξίωσης, δυστυχημάτων, ανοργανωσιάς και άλλων "αγαθών" που επέφερε στους σιδηροδρόμους η ιδιωτικοποίηση, ο Υπουργός του Γκόρντον Μπράουν λόρδος Αντριου Αδωνις (Κυπριακής καταγωγής) φλερτάρει με την επανακρατικοποίηση και ομογενοποίηση των Βρεττανικών Σιδηροδρόμων, πράγμα που έφερε άνοδο στα ποσοστά των Εργατικών στις δημοσκοπήσεις, μετά από πολύ-πολύ καιρό. Διαβάστε το διαδικτικό άρθρο και σκεφτείτε ότι με το Θατσερικό μοντέλο φλέρταραν οι Χατζηδάκης-Στυλιανίδης και οι πέριξ αυτών, αλλά και οι σημερινοί ακόμα δεν έχουν ανακοινώσει πως ακριβώς βλέπουν το θέμα και αφήνουν το σιδηρόδρομο να απαξιώνεται και να πελαγοδρομεί, ανάμεσα σε ποταμούς λάσπης, ίντριγκας, λοβιτούρας, φημών και Στυλιανίδειων δρομολογίων (στην Πελοπόννησο δεν επανήλθε ακόμα ούτε ένα από τα κομμένα δρομολόγια πράγμα που οδηγεί και σε σπατάλη προσωπικού και πόρων, αφού υποχρεωτικά διανυκτερεύει εκτός έδρας, μιας και δεν υπάρχει διασταυρούμενο τραίνο να επιστρέψει στην έδρα του) και ονειρεύεται στρατηγικούς συμμάχους και ΣΔΙΤ. Ως πότε πια με την κληρονομιά της Πράις;;;;

    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=3&artid=278227&dt=12/07/2009

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ειρωνία είναι, η δέσμευση του κ.Ρέππα στην ΠΟΣ ότι δεν θα μας αιφνιδιάσουν ... Ψεύτες!!! Ακόμη περιμένουμε να μας φωνάξουν για να "συζητήσουμε" για τον ΟΣΕ. Ψεύτες!!! Είναι σίγουρο ότι αμέσως μετά τις εκλογές των σωματείων (βλέπετε είναι σημαντικό να ελέγχεις και την ΠΟΣ όταν περνάς τέτοια μέτρα) θα ανακοινωθεί η "ιδιωτικοποίηση' της εκμετάλλευσης μέσω ΣΔΙΤ και η "απομάκρυνση" 3.000 σιδηροδρομικών που θα αντικατασταθούν από φθηνά εργατικά χέρια με ελαστική εργασία. Οι σιδηροδρομικοί, πότε θα ξυπνήσουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εκτός από τους πληρωμένους "δημοσιογράφους" λόγο έχουν για τον ΟΣΕ και οι κρατικοδίαιτοι επιδοτούμενοι κλέφτες του ΕΒΕΑ.


    ΤΟ ΒΗΜΑ online

    Η Οικονομία σε RSS

    «Να κλείσει η πληγή των ζημιογόνων»
    Λουκέτα σε ΔΕΚΟ, αποκρατικοποιήσεις, πάγωμα προσλήψεων επ' αόριστον προτείνει το ΕΒΕΑ

    Δευτέρα 12 Απριλίου 2010 [ 20:00 ]

    Διακοπή λειτουργίας ΔΕΚΟ, αποκρατικοποιήσεις και οικονομική εξυγίανση μέσω συγχωνεύσεων με πρώτη επιλογή τις μεταφορικές ΔΕΚΟ και την ΔΕΗ, αλλά και πάγωμα προσλήψεων επ' αόριστον στο δημόσιο προτείνει το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο της Αθήνας σύμφωνα με μελέτη του η οποία αφορά «στην κωδικοποίηση των προβλημάτων των ΔΕΚΟ και προτάσεις επίλυσης» στο πλαίσιο της λήψης αναπτυξιακών μέτρων για την έξοδο της οικονομίας από την κρίση.

    Όπως είπε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Κ.Μίχαλος σε συνέντευξη Τύπου, όπου παρουσιάστηκε η μελέτη....... το βέβαιο είναι ότι η σημερινή κατάσταση στις ΔΕΚΟ δεν μπορεί να συνεχιστεί..... Δεν πάει άλλο....... Η πληγή των ζημιογόνων ΔΕΚΟ πρέπει να κλείσει τώρα» επισήμανε ολοκληρώνοντας την ομιλία του ο κ. Μίχαλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι κόσμια.