Σπασμένες πόρτες, εγκαταλελειμμένα υλικά, πυροσβεστήρες που έχουν να αναγομωθούν από το 2007 ή άλλοι που είναι πεσμένοι «χύμα» στους διαδρόμους των εξόδων διαφυγής, συνθέτουν την εικόνα του τούνελ των Τεμπών από όπου διέρχονται τα τρένα του ΟΣΕ.
Αυτού του ίδιου τούνελ που όταν στις 5 Ιανουαρίου είχε γίνει η γνωστή φάρσα για βόμβα, που είχε προκαλέσει γενική αναστάτωση, τόσος λόγος είχε γίνει για τον τρόπο φύλαξης και ασφάλειάς του. Εκείνη την ίδια περίοδο το τούνελ ήταν από μόνο του «ξέφραγο αμπέλι» -όπως αδιάψευστα μαρτυρούν οι φωτογραφίες που σήμερα παρουσιάζει η «Ε»- και ο καθένας θα είχε τον τρόπο, εφόσον επιθυμούσε να προβεί σε οιαδήποτε ενέργεια.
Οι πόρτες που οδηγούν στη δίοδο διαφυγής, η οποία σχηματίζει ένα «S» και καταλήγει στον Πηνειό, προκειμένου να μπορούν σε περίπτωση ανάγκης να διαφύγουν οι επιβάτες, θα έπρεπε κανονικά να μπορούν να ανοίγουν αυτόματα με το πάτημα ενός κουμπιού.
Αντ’ αυτού ήταν κατεστραμμένες και σωριασμένες κάτω-κατά πάσα πιθανότητα λόγω της υψηλής ταχύτητας των αμαξοστοιχιών και λόγω κακής εφαρμογής. Αλλά, κανείς δεν βρέθηκε να τις αποκαταστήσει με αποτέλεσμα και η ομαλή κίνηση των επιβατών προς την έξοδο να μπορούσε να εμποδιστεί αλλά και όποιοι θα επιθυμούσαν να μπουν στο τούνελ να έχουν απρόσκοπτη πρόσβαση, όποτε το επιθυμούν.
Οι πυροσβεστήρες, «αχρείαστοι νάναι» αλλά αν ο μη γένοιτο χρειαστούν, το πιθανότερο είναι να πάθουν ...αφλογιστία, αφού έχουν να αναγομωθούν από το 2007.
Μέσα στον διάδρομο διαφυγής τα νερά λιμνάζουν, ενώ καρούλια με σύρμα έχουν εγκαταλειφθεί στο «πεζοδρόμιο» εντός της σήραγγας και ο καθένας θα μπορούσε να βάλει τη φαντασία του να δουλέψει σχετικά με το «πώς» θα μπορούσε να προκαλέσει δολιοφθορά.
Υπό τέτοιες συνθήκες είναι μάλλον περιττό να εγείρεται συζήτηση περί της ασφάλειας της σήραγγας, η οποία εξακολουθεί λογω του κλεισίματος των Τεμπών να αποτελεί τη μόνη απευθείας οδό επικοινωνίας στον άξονα του εθνικού οδικού δικτύου. Αλλά και ανεξάρτητα από αυτό είναι απαράδεκτο να παρουσιάζει μία τέτοια εικόνα «εγκατάλειψης» η οποία ανά πάσα στιγμή μπορεί να αποβεί επικίνδυνη.
Σχόλιο δικό μας: Ακόμη ένα «περίεργο» δημοσίευμα, από την «Ελευθερία» αυτή τη φορά.
Εμείς πάντως έχουμε μερικές απορίες και τις εκφράζουμε με την ελπίδα να δώσει κάποιος που ξέρει κάτι παραπάνω μία απάντηση:
1. Γιατί τέτοια εποχή μία εφημερίδα ασχολήθηκε με τα τούνελ του ΟΣΕ στα Τέμπη; (Να σημειώσουμε ότι αυτές τις μέρες ίσως ανοίξει η εθνική οδός στο ύψος των Τεμπών, απλή σύμπτωση ή κάτι παραπάνω;)
2. Τις λεπτομέρειες λειτουργίας των τούνελ, όπως οι έξοδοι διαφυγής κ.τ.λ. ποιος τα «έδωσε» στον δημοσιογράφο;
3. Είναι πράγματι αλήθεια ότι τα τούνελ είναι ξέφραγο αμπέλι και έχουν την εικόνα εγκατάλειψης;
Ας μη γελιόμαστε πάντως. Μόλις ανοίξει η εθνική οδός στα Τέμπη ο Πόλεμος εναντίον του τραίνου θα κορυφωθεί. Εκτός από τις επικείμενες κινήσεις «εξυγίανσης» (σοσιαλιστικού τύπου και αυτές σαν τα μέτρα), θα έχουμε να αντιμετωπίσουμε τα κτυπήματα κάτω από τη μέση των τόσων μηνών ακινητοποιημένων ανταγωνιστών κάθε είδους οι οποίοι θα χρησιμοποιήσουν κάθε τρόπο να ανακτήσουν την πελατεία τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι κόσμια.