http://sidirodromikos-gr.blogspot.com

Στόχος μας τα πλεονεκτήματα που προσφέρει ένα ακόμη διαδικτυακό στέκι.

Τρίτη 23 Μαρτίου 2010

«Ξεπαγώνουν» έργα 345 εκατ. στον ΟΣΕ

 
«ΗΜΕΡΕΣΙΑ»

Στα 344,69 εκατ. ευρώ ανέρχεται ο προϋπολογισμός των 40 έργων του ΟΣΕ που «ξεπαγώνει» από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων 2010, το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων με απόφαση του υπουργού Δ. Ρέππα. Συγκεκριμένα, στα έργα, μεταξύ άλλων, περιλαμβάνονται:

Η χρηματοδότηση για τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο, στο τμήμα Τρεις Γέφυρες-Πειραιάς (92 εκατ. ευρώ),

Η κατασκευή νέας σιδηροδρομικής γραμμής Κιάτο-Ροδοδάφνη (80 εκατ. ευρώ για την κατασκευή και 61,9 εκατ. ευρώ για την Α’ φάση των απαλλοτριώσεων).

Η κατασκευή έργων υποδομής της νέας διπλής σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων Λιανοκλαδίου-Δομοκού από το 25ο χλμ. έως το 52ο χλμ. και προμήθεια υλικών επιδομής από το 10ο χλμ. έως έξοδο Σ.Σ. Δομοκού - Α’ φάση (13,7 εκατ. ευρώ).

Η αναβάθμιση τμήματος Τρεις Γέφυρες-ΣΚΑ για υποδομή, σηματοδότηση, τηλεδιοίκηση, ηλεκτροκίνηση (12,4 εκατ. ευρώ), αναβάθμιση σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης - Αλεξανδρούπολης (10,115 εκατ. ευρώ),

Η κατασκευή νέας σιδηροδρομικής γραμμής ΣΚΑ-Α/Δ Σπάτων (9,0 εκατομμύρια ευρώ).

Η κατασκευή γραμμών σύνδεσης προς Ικόνιο και προς υφιστάμενο δίκτυο, στο συγκρότημα Θριασίου Πεδίου - Β’ φάση (7,7 εκατ. ευρώ).

Η αναβάθμιση σιδηροδρομικής γραμμής Οινόης-Χαλκίδας (7,28 εκατ. ευρώ).

Η προμήθεια σήματος ραδιοκάλυψης GSM-R, με συναφείς υπηρεσίες για τον σιδηροδρομικό άξονα Πάτρα - Αθήνα - Θεσσαλονίκη - Ειδομένη - Προμαχώνας (7,0 εκατ. ευρώ).

Η κατασκευή έργων υποδομής από Σ.Σ. Λιανοκλαδίου έως το 14ο χλμ. προς Δομοκό και προμήθεια υλικών επιδομής για το τμήμα από είσοδο Σ.Σ. Λιανοκλαδίου έως το 10ο χλμ. (5,0 εκατ. ευρώ).

Η αναβάθμιση σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης - Αλεξανδρούπολης μεταξύ Δοϊράνης- Καστανούσας (4,79 εκατομμύρια ευρώ).

Η αναβάθμιση τμήματος σιδηροδρομικής γραμμής Αλεξανδρούπολης - Ορμενίου μεταξύ Διδυμοτείχου - Μαρασίων (4,78 εκατ. ευρώ).

Η ανακαίνιση των υφιστάμενων σιδηροδρομικών γραμμών Ανδρίτσας - Καλαμάτας, Ζευγολατιού - Καλόνερου και Λεύκτρου - Μεγαλόπολης υπό κυκλοφορία (4,37 εκατ. ευρώ).

Η κατασκευή παραλλαγής της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης-Ειδομένης στο τμήμα Πολύκαστρο-Ειδομένη - Β’ φάση (4,0 εκατ. ευρώ).

Η κατασκευή γραμμής σύνδεσης Λιμένα Ν. Ικονίου με συγκρότημα Θριασίου Πεδίου (3,5 εκατ. ευρώ).

Η κατασκευή νέας γραμμής Κορίνθου - Κιάτου (2,4 εκατ. ευρώ).

2 σχόλια:

  1. Καλά δεν έχουν τελειώσει κάποια από αυτά; Τι Κόρινθος-Κιάτο, ΣΚΑ-Α/Δ Σπάτα, Ανδρίτσα-Καλαμάτα λέει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με βάσει τα στοιχεία αυτά μου δίνουν την εντύπωση πως στο μυαλό τους έχουν και θέλουν να κάνουν μέσα στην χώρα τις μπανανίας ( Ελλάδα ) επίπεδο άρα και πολίτες Α και Β κατηγορίας , όταν με βάσει τα παραπάνω στοιχεία για το τμήμα Θεσσαλονίκης - Αλεξανδρούπολη η χρηματοδότηση είναι αστεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι κόσμια.