http://sidirodromikos-gr.blogspot.com

Στόχος μας τα πλεονεκτήματα που προσφέρει ένα ακόμη διαδικτυακό στέκι.

Τετάρτη 19 Μαΐου 2010

Μας αφορούν (διάφορα δημοσιεύματα)

 
---------------------
Η ΑΥΓΗ: «Εκτροχιάζουν τον ΟΣΕ με γραμμή ΔΝΤ.»

"Κόβονται όλα τα δρομολόγια που έχουν χαμηλή πληρότητα, μένει μόνο ο άξονας Αθήνα - Θεσσαλονίκη - σύνορα".

Σύμφωνα με την εφημερίδα, "σχέδιο συρρίκνωσης του σιδηροδρομικού δικτύου και λειτουργίας του εναπομείναντος με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια προωθεί η κυβέρνηση με πρόσχημα τα χρέη του Οργανισμού. Η εκποίηση της ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ συμπληρώνει το σχέδιο λεηλασίας ενός μέσου που είναι σήμα κατατεθέν σε ολόκληρη την Ευρώπη για την "πράσινη ανάπτυξη".

---------------------

ΡΙΣΟΣΠΑΣΤΗΣ: Στις ράγες της ιδιωτικοποίησης


Τις επόμενες βδομάδες οι αποφάσεις της κυβέρνησης

Την παραχώρηση υπηρεσιών του ΟΣΕ σε ιδιώτες, τη σημαντική αύξηση των εισιτηρίων και τη μετάταξη εργαζομένων σε άλλες δημόσιες υπηρεσίες προβλέπει το σχέδιο της κυβέρνησης για τον ΟΣΕ, το οποίο, όπως δήλωσε χτες ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, θα παρουσιαστεί μέσα στις επόμενες βδομάδες.

Βέβαια, από τη διατύπωση και μόνο των παραπάνω, γίνεται φανερό ότι η κυβέρνηση κινείται με απόλυτη σταθερότητα στη γραμμή που είχε χαράξει η προηγούμενη κυβέρνηση της ΝΔ, η οποία είχε παρουσιάσει ακριβώς ένα παρόμοιο σχέδιο αντιμετώπισης του προβλήματος του ΟΣΕ. Ενα σχέδιο, που, με πρόσχημα τα μεγάλα ελλείμματα, παραδίνει το σιδηρόδρομο βορά στα ιδιωτικά συμφέροντα.

Ο Δ. Ρέππας έκανε λόγο χτες για την «τραγική εικόνα» που παρουσιάζει ο ΟΣΕ και ανέφερε ότι «χρειάζεται ένα νέο μοντέλο στη δομή και λειτουργία του», ένα μοντέλο που στόχο θα έχει τη μετατροπή του φορέα σε κερδοφόρο. Αυτό θα γίνει με τρόπους σαν και αυτούς που είχε παρουσιάσει πριν από ένα χρόνο η κυβέρνηση της ΝΔ. Με παραπέρα περικοπή δρομολογίων που κρίνονται ασύμφορα, με ακόμα μεγαλύτερες ανατιμήσεις στα εισιτήρια, με παράδοση της περιουσίας του Οργανισμού σε ιδιωτική εκμετάλλευση, ενώ, αν βρεθούν οι ενδιαφερόμενοι, και με παραχώρηση μέρους των υπηρεσιών του ΟΣΕ σε ιδιωτικές επιχειρήσεις. Ηδη, έχουν ακουστεί ονόματα επιχειρηματικών ομάδων, που θα ενδιαφέρονταν να βάλουν πόδι στον Οργανισμό. Ανάμεσά τους και πολυεθνικές κινεζικών συμφερόντων, οι οποίες, σύμφωνα με πληροφορίες, θα έβλεπαν με πολύ καλό μάτι ένα ολοκληρωμένο σχέδιο κερδοφόρας επένδυσης που θα συμπεριλάμβανε το λιμάνι του Πειραιά, τον εμπορευματικό σταθμό στο Θριάσιο Πεδίο και «κομμάτι» του ΟΣΕ.

------------------

ΣΚΑΪ: Την εκτίμηση ότι θα δοθεί η άδεια στην εταιρεία "ΕΡΓΑ ΟΣΕ ΑΕ" για τον προαστιακό σταθμό της Μεταμόρφωσης, εξέφρασε ο νομάρχης Αθηνών Γιάννης Σγουρός μιλώντας στο ΣΚΑΪ 100,3, καθώς πρόκειται για δημόσιο έργο που αφορά πολύ κόσμο.

Πάντως τόνισε ότι η υπόθεση θα πάει δικαστικά.

Υπενθυμίζεται ότι η διεύθυνση πολεοδομίας της νομαρχίας Αθηνών στην "ΕΡΓΑ ΟΣΕ ΑΕ" επέβαλε πρόστιμο ύψους 700.000 ευρώ, καθώς σύμφωνα με τη νομαρχία, μετά απο αιτήσεις της εταιρείας για ηλεκτροδότηση του σταθμού διαπιστώθηκε ότι το συγκεκριμένο έργο δεν είχε οικοδομική άδεια.

------------------
Hellenic Business : Διατριβή στους τομείς της διαφθοράς και της κακοδιαχείρισης ο ΟΣΕ
Με τη φράση ότι όποιος θα ήθελε να κάνει διατριβή στους τομείς της διαφθοράς και της κακοδιαχείρισης θα έπρεπε να πάει στον ΟΣΕ περιέγραψε την τραγική εικόνα που χαρακτηρίζει τον Οργανισμό ο υπ. Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δ. Ρέππας. Σύμφωνα με τον κ. Ρέππα, σύντομα (έως τα μέσα Ιουνίου) θα δοθεί στη δημοσιότητα το σχέδιο εξυγίανσης του ΟΣΕ, τα χρέη του οποίου φτάνουν τα 10 δισ. ευρώ.


Το σχέδιο εξυγίανσης θα προβλέπει, μεταξύ άλλων, τη δημιουργία ενός νέου μοντέλου στη δομή και στη λειτουργία του ΟΣΕ, την εξυγίανση των δρομολογίων -και ενδεχομένως την κατάργηση ορισμένων που κρίνονται ασύμφορα-, την είσοδο ιδιωτών επενδυτών στον Οργανισμό, την αύξηση της τιμής των εισιτηρίων, ενώ έμφαση θα δοθεί και στην αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του ΟΣΕ. Όσον αφορά το προσωπικό, ο κ. Ρέππας ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να δημιουργηθεί πρόγραμμα εθελουσίας εξόδου, τονίζοντας ότι θα αξιοποιηθεί το υπάρχον προσωπικό, ότι όσοι έχουν θεμελιώσει συνταξιοδοτικά δικαιώματα μπορούν να αποχωρήσουν και όσοι περισσέψουν θα συμμετάσχουν σε πρόγραμμα μετατάξεων σε άλλες θέσεις του Δημοσίου.

Εν τω μεταξύ, για βραβείο παραλογισμού του κράτους έκανε λόγο ο κ. Ρέππας ερωτηθείς για το πρόστιμο ύψους 700.000 ευρώ που επέβαλε η Νομαρχία Αττικής στον ΟΣΕ για τον «αυθαίρετο» σταθμό του προαστιακού στη Μεταμόρφωση. Ο σταθμός δεν έχει πάρει ακόμα άδεια, την οποία έπρεπε να είχε εκδώσει εδώ και ένα χρόνο το πρώην ΥΠΕΧΩΔΕ. Ο υπουργός είπε πως η ΕΡΓΟΣΕ θα επιχειρήσει να αντικρούσει δικαστικά το πρόστιμο, εκφράζοντας την ελπίδα ότι το θέμα θα έχει λήξει σε ένα μήνα.
 





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι κόσμια.