http://sidirodromikos-gr.blogspot.com

Στόχος μας τα πλεονεκτήματα που προσφέρει ένα ακόμη διαδικτυακό στέκι.

Τρίτη 29 Ιουνίου 2010

Το έλλειμμα του ΟΣΕ θα συμπεριληφθεί (επιτέλους εκεί που ανήκει) στο δημόσιο χρέος.

 
Σύμφωνα με την «Καθημερινή», στην τελευταία επίσκεψή τους οι εκπρόσωποι του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου (ΔΝΤ), της Ε.Ε. και της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας (ΕΚΤ), ζήτησαν από τις ελληνικές αρχές να συμπεριλάβουν στο έλλειμμα της γενικής κυβέρνησης και στο δημόσιο χρέος, τόσο τις καθαρές δανειακές ανάγκες των ΔΕΚΟ, όσο και τα συσσωρευμένα χρέη τους.

Γιατί εφ’ όσον είχαν υποχρέωση σύμφωνα με τον ιδρυτικό Νόμο του ΟΣΕ (ΝΔ 674/1970) δεν κάλυπταν το έλλειμμα του τακτικά, ειδικά για επενδυτικές δαπάνες, και τον ανάγκαζαν επί τριάντα χρόνια να δανείζεται με επαχθείς όρους;

Γιατί τον οδήγησαν μέχρι εδώ, απαξιωμένο με φαινομενικό χρέος 10 δίς;

Γιατί οδηγούσαν τα πράγματα σε αδιέξοδο;

Οι διάφοροι τηλεαστέρες έλεγαν με στόμφο ότι ο Ελληνικός λαός πληρώνει τα ελλείμματα του ΟΣΕ αλλά αυτό δεν είχε καμία σχέση με την πραγματικότητα. Το Δημόσιο δεν ανέλαβε ποτέ τις υποχρεώσεις του εδώ και τριάντα χρόνια. Για τριάντα χρόνια κανείς φορολογούμενος δεν έδωσε ούτε ένα ευρώ για τον ΟΣΕ. Το Δημόσιο οδηγούσε πάντα τον ΟΣΕ σε δανεισμό γι’ αυτό φτάσαμε εδώ που φτάσαμε! Το χρέος, που ανάγκασαν τον ΟΣΕ να δημιουργήσει, δεν είχαν σκοπό να το καλύψουν ποτέ! Δεν το συμπεριελάμβαναν καν στο δημόσιο έλλειμμα! Το χρέος του ΟΣΕ ήταν κάτι ξένο για τους Κυβερνώντες τα τελευταία τριάντα χρόνια.

Και τώρα ήρθε η τρόικα να ζητήσει το αυτονόητο!

Αν αυτό δεν είναι στρουθοκαμηλισμός και κουτοπονηριά από όλους τους Κυβερνώντες διαχρονικά τότε τι είναι;

Δεν έχουμε σε καμία εκτίμηση την τρόικα και γνωρίζουμε ότι θα την πληρώσουμε ακριβά! Η παραπάνω απαίτηση της όμως βάζει τα πράγματα στη θέση τους.

Όποιος ξέρει κάτι περισσότερο ας το διατυπώσει.
 



1 σχόλιο:

  1. Ιδού και το νομοσχέδιο από ΤΟ ΒΗΜΑ για την αναδιοργάνωση του ΟΣΕ:
    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=49&ct=3&artid=344233

    Οπότε, ναι μεν το χρέος που είχε φορτωθεί στον ΟΣΕ περνάει (όπως έπρεπε) στο δημόσιο χρέος, αλλά... έχει πολύ πράμα η υπόθεση.

    Ν.Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Παρακαλούμε τα σχόλια να είναι κόσμια.