http://sidirodromikos-gr.blogspot.com

Στόχος μας τα πλεονεκτήματα που προσφέρει ένα ακόμη διαδικτυακό στέκι.

Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2010

Τα «αγκάθια» του προαστιακού

-
Σουξέ έχει σήμερα ο Σιδηρόδρομος Στην Ελευθεροτυπία της Κυριακής!

Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2010

Ξεκίνησε ως ολυμπιακό έργο, αλλά δεν θα είναι έτοιμο ούτε στους Αγώνες του Λονδίνου! Ο λόγος για το δίκτυο του προαστιακού, που καρκινοβατεί παρά το γεγονός ότι με 16.000 εισιτήρια την ημέρα, εκτός από τους κατόχους καρτών απεριορίστων διαδρομών, έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη του επιβατικού κοινού και έχει μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης.  

Συκοφαντούν τη χώρα για να ενοχοποιήσουν τη ΝΔ

Δημοσιεύτηκε: Κυριακή, 28 Φεβρουαρίου 2010 ΑΓΓΕΛΙΟΦΟΡΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ

Ευριπίδης Στυλιανίδης:

Τι διαφορετικό θα έκανε η ΝΔ ως κυβέρνηση, προκειμένου να αντιμετωπίσει τα σημερινά τεράστια δημοσιονομικά προβλήματα της χώρας, κ. Στυλιανίδη;

Εκτροχιασμός ελλειμμάτων και έργων στον ΟΣΕ

Της ΧΑΡΑΣ ΤΖΑΝΑΒΑΡΑ Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία, Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2010 ,

Παρά το έλλειμμα που μέσα στην τελευταία πενταετία υπερτριπλασιάστηκε και στα τέλη του 2009 ξεπέρασε τα 10,5 δισ. ευρώ, τις ζημιές που φθάνουν τα 2,2 εκατ. ευρώ την ημέρα και τον φέρνουν στην πρώτη θέση του καταλόγου με τις πιο ζημιογόνους ΔΕΚΟ της Ε.Ε., τα έργα, που καρκινοβατούν την τελευταία δεκαπενταετία με αποτέλεσμα να έχουν ήδη χαθεί κοινοτικοί πόροι ύψους ενός δισ. ευρώ από το Γ' ΚΠΣ, ο ΟΣΕ καταφέρνει να είναι περιζήτητη «νύφη» για ορισμένους ξένους επενδυτές.

«Τα δάνεια φταίνε, όχι οι εργαζόμενοι»

-Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία
«Δεν φταίνε οι εργαζόμενοι για τα ελλείμματα του ΟΣΕ» τονίζει στην «Κ.Ε.» ο Α. Βασιλόπουλος, γενικός γραμματέας της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ), του φορέα των περίπου 7.000 εργαζομένων.  

Σάββατο 27 Φεβρουαρίου 2010

Το σχέδιο σωτηρίας του ΟΣΕ


Σε υποχρεωτική συνταξιοδότηση θα οδηγηθούν 3.000 εργαζόμενοι. Ξεπερνούν τα 10 δισ. τα ελλείμματα του οργανισμού

Της Μαρίας Μόσχου Απο την Ημερησία 27 Φεβ. 2010

Το πλήρες σχέδιο για τον μετασχηματισμό του ΟΣΕ περιλαμβάνει δραστικές μειώσεις σε πρόσθετες παροχές στους εργαζομένους, οδηγώντας στη σύνταξη περίπου 1.500 άτομα εντός του έτους και περίπου 1.500 ακόμα εντός τα δύο επόμενα χρόνια. Είναι χαρακτηριστικό ότι περίπου το 40% της συσσωρευμένης ζημίας του Οργανισμού, η οποία έχει ξεπεράσει πλέον τα 10 δισεκατομμύρια ευρώ, οφείλεται στην κακοδιαχείριση των τελευταίων ετών. Παράλληλα προωθείται η ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού άξονα Πάτρα-Αθήνα-Θεσ­σαλονίκη-Ειδομένη/Προμαχώνας καθώς και όλων των έργων που υποστηρίζουν τη λειτουργία του. Τα κεφάλαια που απαιτούνται θα προέλθουν από εθνικούς και κοινοτικούς πόρους ενώ θα γίνει προσπάθεια να ενεργοποιηθούν και ιδιωτικά κεφάλαια, στο πλαίσιο αμοιβαία επωφελών συνεργασιών (ΣΔΙΤ).

Η παράνοια του graffiti.

-
Η Ιστορία ξεκίνησε από πολύ παλιά. Γύρω στη δεκαετία 1960 με 1970 και μαντέψατε που; Στην Αμερική φυσικά. Στην αρχή έγραφαν κάτι σαν υπογραφές, σε «πρόσφορο έδαφος» όπως τοίχοι, ταχυδρομικά κουτιά, τηλεφωνικοί θάλαμοι και στη συνέχεια σε υπόγειες διαβάσεις και στο μετρό. Εκείνο τον καιρό το ΜΤΑ(Metropolitan Transits Authorities) είχε ξοδέψει 300.000$ για να καθαρίσει τους τοίχους από τα graffiti, ποσό που ισοδυναμεί σε 80.000 εργατοώρες.

Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

Υπεγράφη η Σύμβαση για διπλή γραμμή Κιάτου - Ροδοδάφνης

-
Υπογραφή σύμβασης για έργο του ΟΣΕ αξίας 150,5 εκατ. ευρώ

Σύμβαση με τον ΟΣΕ αξίας 150,5 εκατ. ευρώ υπέγραψε η Μηχανική ΑΕ για το έργο:"Κατασκευή Υποδομής της Νέας Διπλής Σιδηροδρομικής Γραμμής στο τμήμα Κιάτο Ροδοδάφνη από χ.θ. 28+000 έως χ.θ. 67+870 και από Χ.Θ. 79+000 έως Χ.Θ. 91+500 (με σήραγγες Δερβενίου, εκτός σήραγγας Αιγίου".

Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2010

Στο 70% το ποσοστό των απεργών στον ΟΣΕ σύμφωνα με τη ΓΣΕΕ

 -
Καθολική ήταν η συμμετοχή των εργαζομένων στη χθεσινή απεργιακή κινητοποίηση της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ.

Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2010

Λάθος οι αποκρατικοποιήσεις είπε ο Βγενόπουλος!


Σε χθεσινή τηλεοπτική συνέντευξη ο Ανδρέας Βγενόπουλος που έδωσε στον Νίκο Χατζηνικολάου, απομυθοποίησε τον φιλελευθερισμό!

Το μοντέλο του φιλελευθερισμού, είναι φανερό πως έχει αποτύχει παγκοσμίως, ανέφερε. Ειδικά για την Ελλάδα ανέφερε ότι οι αποκρατικοποιήσεις δεν αποτελούν λύση, γιατί θα φέρουν μικρά έσοδα σε σχέση με τις ταμειακές ροές στο μέλλον.

Και όμως, υπάρχουν και οάσεις αισιοδοξίας!


Μέσα στην αφιλόξενη έρημο, όπου επιτίθενται οι Ταλιμπάν με τη μορφή πληρωμένων κονδυλοφόρων, σπέρνοντας την απαισιοδοξία και τον τρόμο στους εργαζόμενους του ΟΣΕ και όχι μόνο, όσο και αν φαίνεται απίστευτο υπάρχουν και οάσεις αισιοδοξίας.

Βρέθηκε η λύση για την οικονομία!

-
Τζάμπα τα γαλόνια!

Δεν αξίζουν μία τόσοι και τόσοι Κομισάριοι της ΕΕ και άλλοι τόσοι του ΔΝΤ.

Η λύση ήταν μπροστά τους και δεν την έβλεπε κανείς!

Ευτυχώς δηλαδή που βρέθηκε αυτός ο παμμέγιστος αρθρογράφος της Ημηρεσίας (ή και οι εντολοδόχοι του) και βρήκε λύση σίγουρη, που τραβά στην ανηφόρα, σηκώνει βάρη και δεν κλατάρει! (Αχ τι λέω από τα νεύρα μου;…)

Η Ανακοίνωση της ΠΟΣ για την Απεργία 24 Φεβ. 2010


Κλικ στην εικόνα για να μεγαλώσει


Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

Θέλετε να μάθε ποιοι φταίνε για την κρίση;


Οι εργαζόμενοι φταίνε για τον συντάκτη του άρθρου της «capital» που παραθέτω.

Οι εργαζόμενοι που τόλμησαν να έχουν έστω και ένα δικαίωμα, που τόλμησαν και συνδικαλίστηκαν και διεκδίκησαν κάτι παραπέρα από τα ψίχουλα που είναι διατιθεμένες να δώσουν οι «αγορές».

Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2010

Ανακοίνωση της ΣΕΚ 19 Φεβρουαρίου 2010

Λάβαμε και δημοσιεύουμε ανακοίνωση της ΣΕΚ

(Κλικ στην εικόνα για να μεγαλώσει)

Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010

Σύσκεψη για τα δρομολόγια της Δυτικής Θεσσαλίας

«Τρικαλινά Νέα» Σάββατο, 20 Φεβρουάριος 2010

Απαιτείται συστράτευση

Σαφές το μήνυμα της χθεσινής σύσκεψης στο Δημαρχείο της πόλης


Πρέπει να ενεργοποιηθούν όλοι οι φορείς και οι κάτοικοι της Δυτικής Θεσσαλίας για να επανέλθουν τα απευθείας δρομολόγια προς Αθήνα και Θεσσαλονίκη, το συμπέρασμα της συζήτησης

Ολόκληρο το άρθρο της εφημερίδας «Ο κόσμος του Επενδυτή»

20/02/2010
Επιτέλους μπαίνει STOP στον εκτροχιασμό του ΟΣΕ


Όλο το σχέδιο της Κυβέρνησης για την εξυγίανση του πολύπαθου Οργανισμού.

Τέρμα στον αμαρτωλό ΟΣΕ επιχειρεί να βάλει η Κυβέρνηση με ένα φιλόδοξο σχέδιο που αποσκοπεί στο να κλείσει την τεράστια δημοσιονομική καταβόθρα, βάζοντας φραγμό στα ελλείμματα – μαμούθ του Οργανισμού, που βαρύνουν κατ’ έτος με εκατοντάδες εκατ. Ευρώ τον κρατικό προϋπολογισμό.

Παρασκευή 19 Φεβρουαρίου 2010

Τα νέα δρομολόγια στη Θεσσαλία

 
Νέο σιδηροδρομικό πλέγμα διαμορφώνει η ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε. στην περιοχή της Θεσσαλίας με την προσθήκη επιπλέον τοπικών δρομολογίων και νέων ωρών αναχώρησης.

Αποκαθίστανται μερικώς τα δρομολόγια των αμαξοστοιχιών στον Έβρο.

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΟΣΕ, αρχίζουν αύριο να εκτελούνται κανονικά τα δρομολόγια των τραίνων, που είχαν διακοπεί λόγω των πλημυρών, από Αλεξανδρούπολη έως Σουφλί. Συνεχίζεται η αναστολή των δρομολογίων από Σουφλί έως Δίκαια.

Δήλωση Μίκη Θεοδωράκη, μας αφορά όλους!


Διαβάζω στον Τύπο ότι σε λίγο θα εγκατασταθεί ένα «Διευθυντήριο» στη χώρα μας, που ουσιαστικά θα μας κυβερνά με δικτατορικό τρόπο. Τα μέλη του θα παίρνουν μόνα τους όλες τις καίριες αποφάσεις, οι οποίες θα έχουν το χαρακτήρα τελεσιγράφων, που θα πρέπει η χώρα μας να εφαρμόζει χωρίς δικαίωμα γνώμης.

Πέμπτη 18 Φεβρουαρίου 2010

η Ν.Δ. για τον ΟΣΕ.

(Ξένη δημοσίευση) - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ - ΝΔ - ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΟΜΕΑ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΤΗΣ Ν.Δ. κ. ΣΤ. ΚΑΛΑΦΑΤΗ ΓΙΑ ΟΣΕ.
Αθήνα, 18 Φεβρουαρίου 2010

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Μεταφορών και Επικοινωνιών της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης κ. Σταύρος Καλαφάτης, με αφορμή τον ορισμό νέας διοίκησης στον ΟΣΕ, έκανε την ακόλουθη δήλωση: «Με καθυστέρηση πέντε μηνών, η κυβέρνηση προχώρησε τελικά στην επιλογή των Διοικήσεων Οργανισμών Μεταφορών και ΔΕΚΟ, συμπεριλαμβανομένου του ΟΣΕ. Ταυτόχρονα φέρεται να μελετά μέτρα για την εξυγίανση του Οργανισμού.

Ο Ε. Στυλιανίδης στον ΑΘΗΝΑ984

Ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, Ευρυπίδης Στυλιανίδης, μίλησε στις 18/2 στον «ΑΘΗΝΑ 9.84» και τους Νόνη Καραγιάννη και Άρη Τόλιο.

Μεταξύ άλλων, είπε:

* Για τον ΟΣΕ:

«Η Νέα Δημοκρατία πήρε τον ΟΣΕ με 4 δισ. ευρώ έλλειμμα, έφτασε 9,4 σήμερα, διότι είχε προβεί σε δανεισμούς η προηγούμενη κυβέρνηση και βέβαια, κακώς εμείς το συνεχίσαμε.

ΕΕ: Αρνείται ευθύνη για το σιδηροδρομικό ατύχημα τις Βρυξέλλες

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ- ΜΠΕ

Ο πρόεδρος της SNCB κατηγόρησε την διαδικασία εναρμονισμού των ευρωπαϊκών κανόνων για την αυτόματη πέδηση.  

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή αρνήθηκε σήμερα, Τρίτη, κάθε ευθύνη για το σιδηροδρομικό δυστύχημα που έγινε χθες, Δευτέρα, στο Βέλγιο, αποκρούοντας τις κατηγορίες της βελγικής σιδηροδρομικής εταιρείας SNCB, σύμφωνα με την οποία οι συνεχείς αλλαγές των κανονισμών της ΕΕ μπορεί να επιβράδυναν τη γενικευμένη υιοθέτηση συστημάτων πέδησης επείγουσας ανάγκης.

Λιθοβολισμός αμαξοστοιχίας στη Θήβα


Στη Θήβα σήμερα και κοντά στον συνοικισμό των τσιγγάνων τρία νεαρά άτομα πέταξαν πέτρα εναντίον της αμαξοστοιχίας IC-52 η οποία χτύπησε στο παρμπρίζ. Λόγω του μεγέθους της πέτρας και της ταχύτητας το παρμπρίζ θρυμματίστηκε και από τα θραύσματα τραυματίστηκε ελαφρά ο Μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας. Η Αστυνομία της Θήβας, που ειδοποιήθηκε εν τω μεταξύ, ερευνά για τον εντοπισμό και τη σύλληψη των δραστών.

Οργισμένη αντίδραση του Νομάρχη Τρικάλων Ηλία Βλαχογιάννη για την τακτική του ΟΣΕ


Θέση στις πληροφορίες που υπάρχουν από τον Σύλλογο Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων, πήρε σήμερα ο Νομάρχης Τρικάλων Ηλίας Βλαχογιάννης, σχετικά με την ενίσχυση των ανταποκρίσεων των τοπικών δρομολογίων Καλαμπάκας-Παλαιοφάρσαλου και Καλαμπάκας-Λάρισας από τις 21 Φεβρουαρίου.

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2010

Η «επαλήθευση της Κασσάνδρας» και η πτώση της «Σιδηροδρομικής Τροίας»


Η Κασσάνδρα ήταν κόρη του Βασιλιά Πριάμου. Είχε προβλέψει την καταστροφή της Τροίας και δεν την πίστεψε κανείς. Δεν είναι ζηλευτός ο ρόλος της Κασσάνδρας αλλά δυστυχώς οι φόβοι και οι προβλέψεις μας τον τελευταίο καιρό επαληθεύονται.

Τρίτη 16 Φεβρουαρίου 2010

Νέοι επικεφαλής σε 13 οργανισμούς που εποπτεύονται από το ΥΜΕ

 Τρίτη, 16 Φεβρουαρίου 2010  
Τους νέους επικεφαλής σε 13 οργανισμούς που εποπτεύονται από το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων ανακοίνωσε το ΥΜΕ.

Όπως αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση στους περισσότερους φορείς ανατέθηκαν στο ίδιο πρόσωπο καθήκοντα Προέδρου και Διευθύνοντος Συμβούλου. Παράλληλα, σημειώνεται ότι το ΥΜΕ προχώρησε σε σημαντική μείωση των μηνιαίων αποδοχών των επικεφαλής των οργανισμών, θέτοντας ανώτατο όριο τα 5.500 € μηνιαίως. Επίσης, τονίζεται ότι στους περισσότερους φορείς το ΥΜΕ προχώρησε σε μείωση του αριθμού των μελών των Διοικητικών Συμβουλίων και συγκρότησε Διοικητικά Συμβούλια με κοινή σύνθεση, όπου αυτό ήταν εφικτό.

ΟΣΕ: Ιδιώτες στο σιδηροδρομικό δίκτυο

   
«Ημηρεσία» 16/02/2010

Το «πράσινο φως» για τη χρήση του σιδηροδρομικού δικτύου από ιδιώτες και διεθνείς εταιρείες θα δώσει το νομοσχέδιο που κατατίθεται σε λίγες μέρες στη Βουλή. Το νομοσχέδιο θα προβλέπει παράλληλα την ίδρυση Εθνικής, Ανεξάρτητης Αρχής Σιδηροδρόμων, ενώ παράλληλα θα καθορίζει το κανονιστικό πλαίσιο που θα προβλέπει τα όρια και τη χωρητικότητα της σιδηροδρομικής γραμμής.

Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2010

Προβλήματα στα τρένα της Θράκης από την βροχή

«Ελευθεροτυπία» 14 Φεβ 2010
Τα καιρικά φαινόμενα που επικρατούν στην περιοχή της Θράκης έχουν προκαλέσει προβλήματα στην κυκλοφορία των συρμών του ΟΣΕ διακόπτοντας την κυκλοφορία τρένων.


Οι καταρρακτώδεις βροχές και πλημμύρες που έπληξαν το πρωί την ανατολική Θράκη ανάγκασαν την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, να διακόψει την κυκλοφορία των τρένων μεταξύ Αλεξανδρούπολης και Ορμενίου.

Σημειώνεται πως η εξυπηρέτηση των επιβατών γίνεται με λεωφορεία.

Προβλήματα και σήμερα στον Έβρο.

«Πρώτο Θέμα» 15 Φεβ. 2010
Έντονη ήταν η αντίδραση του νομάρχη Έβρου Νίκου Ζαμπουνίδη για την άρνηση του ΟΣΕ να διαθέσει λεωφορεία για την κάλυψη του δρομολογίου Αλεξανδρούπολη - Δίκαια, καθώς η σιδηροδρομική γραμμή, σε πολλά σημεία έχει πλημμυρίσει.


Το Νομαρχιακό Διαμέρισμα Έβρου καλύπτει μόνο 6 δρομολόγια σε συνεργασία με το ΚΤΕΛ Έβρου.

Διόρθωση για το θέμα ΟΣΕ

-«Έθνος» 14 Φεβ. 2010

Η εφημερίδα διευκρινίζει ότι όσον αφορά τον κ. Μόσχο δεν αναφέρεται ούτε ότι ήταν διευθυντής την ημέρα που συνέβη το σιδηροδρομικό ατύχημα, ούτε ότι είχε σχέση και ευθύνη με το ατύχημα αυτό καθ’ εαυτό.

Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2010

Απο το Πατρινό καρναβάλι!

Απο το «Ελληνικό καφενείο».

Αθάνατη Ελληνική σάτιρα. Η μύτη του Πινόκιο μεγάλωσε φαντάζομαι για τα περίφημα και ιστορικά πλέον ψέματα: «Υπάρχουν λεφτά», «Θα επιβαρυνθούν οι έχοντες και κατέχοντες», «Δεν θα πληρώσουν άλλο οι μισθωτοί» κ.τ.λ.
Στο Ελληνικό καφενείο υπάρχει και ένα σχόλιο που μας άρεσε. Το μεταφέρουμε ως έχει:
Ανώνυμος είπε...
ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ ΑΕΤΟΣ.ΤΩΡΑ ΒΛΕΠΩ΄ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ...ΔΙΚΕΦΑΛΟΣ ΚΑΡΝΑΒΑΛΟΣ!



13 Φεβρουαρίου 2010 9:29 μ.μ.

Πλημμύρισε η γραμμή στον Έβρο.

-
Έκτακτη συνεδρίαση του Συντονιστικού Νομαρχιακού Οργάνου στον Έβρο – Πλημμύρισε η σιδηροδρομική γραμμή
newsblog Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2010

Έκτακτη συνεδρίαση του Νομαρχιακού Συντονιστικού Οργάνου βρίσκεται σε εξέλιξη αυτή την ώρα στον Έβρο, με την παρουσία του υφυπουρογύ Εσωτερικών Γ.Ντόλιου προκειμένου να κηρυχθεί ο Νομός σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης. Παραπόταμος του Έβρου, ο “Ερυθροπόταμος” ήδη έχει ξεχειλίσει, ενώ η Βουλγαρική πλευρά έχει ανακοινώσει ότι δεν μπορεί να συγκρατήσει περισσότερο τα νερά στα φράγματά της. Η σιδηροδρομική γραμμή Αλεξανδρούπολης – Ορεστιάδας έχει ήδη πλημμυρίσει και τα δρομολόγια των τρένων δεν εκτελούνται. Στο μεταξύ, τα εδάφη που μπορούσαν να πλημμυρίσουν, σύμφωνα με τα σχέδια για τις ελεγχόμενες διοχετεύσεις του νερού του Έβρου, έχουν πλημμυρίσει ήδη και κατά συνέπεια δεν υπάρχουν άλλες αντοχές και εναλλακτικές λύσεις.

Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2010

Ανικανότητα ή προμελετημένος μακροχρόνιος στόχος;

-
Αγγελιοφόρος 13/02/2010

Στο γάμο του Καραγκιόζη...

Λίγη προσπάθεια ακόμη και ο ΟΣΕ θα καταφέρει το ακατόρθωτο. Θα αποκατασταθεί η οδική συγκοινωνία στα Τέμπη, αλλά δε θα έχουν δρομολογηθεί τα ειδικά τρένα που θα μετέφεραν φορτηγά από τη μία στην άλλη πλευρά της κοιλάδας. Τη μια μέρα δε βρίσκονται βαγόνια, την άλλη μέρα συζητάνε πόσα τρένα «χωράει» η γραμμή, την τρίτη αν επαρκεί η υποδομή των σταθμών και στο τέλος, μηδέν εις το πηλίκον.

Παρασκευή 12 Φεβρουαρίου 2010

Τον Μάιο θα ολοκληρωθούν τα έργα στα Τέμπη

-Σύμφωνα με δημοσίευμα του «Έθνους»
Στις αρχές ή στα μέσα Mαΐου θα έχουν ολοκληρωθεί τα έργα αποκατάστασης στην κοιλάδα των Tεμπών, ώστε να δοθεί και πάλι με ασφάλεια στην κυκλοφορία ο οδικός άξονας.


Aυτό προέκυψε από τη συνάντηση που είχε χτες ο νομάρχης Λάρισας Λουκάς Kατσαρός με τον γενικό διευθυντή της εταιρείας «Aυτοκινητόδρομος Aιγαίου», Δημ. Γκατσώνη, η οποία και υλοποιεί τις εργασίες αποκατάστασης της ζημιάς που έγινε στα μέσα του περασμένου Δεκεμβρίου με τις κατολισθήσεις βράχων.

Πετούν σε πορεία συγχώνευσης ΟΑ - AEGEAN

-
Με ανακοινώσεις τους χθες στο Χρηματιστήριο η MIG και η Aegean επιβεβαίωσαν πως έχουν υπάρξει συζητήσεις για πιθανή μελλοντική συνεργασία. Στάση αναμονής από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών

Ποιοί και γιατί αραγε προσπαθούν να στείλουν κόσμο στο αεροπλάνο;

Το Αθήνα-Θεσσαλονίκη με ΙΧ... απογειώνεται!

Καλύτερα με το αεροπλάνο! Χαμηλότερο είναι πια το κόστος του ταξιδιού ΑθήναΘεσσαλονίκη μετ΄ επιστροφής με το αεροπλάνο από ό,τι με το αυτοκίνητο. Είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμη και την τελευταία στιγμή μπορεί κανείς να βρει εισιτήριο που στοιχίζει συνολικά 171 ευρώ, όταν το κόστος της διαδρομής με το ΙΧ (συμπεριλαμβανομένων των έμμεσων εξόδων) ξεπερνά τα 186 ευρώ και κυρίως είναι οκτώ φορές μεγαλύτερη σε χρόνο από ό,τι το ταξίδι στους... αιθέρες.


Με την άνοδο της τιμής των καυσίμων, την αύξηση των διοδίων, αλλά και το κλείσιμο του ΠΑΘΕ στα Τέμπη η διαδρομή με το ΙΧ έχει αρχίσει να θεωρείται μη ανταγωνιστική, καθώς οι οδηγοί υποχρεούνται να κάνουν περίπου μιάμιση ώρα παραπάνω πορεία, ενώ οι εναλλακτικές διαδρομές δεν διαθέτουν αξιόπιστα οδικά δίκτυα. Συν τοις άλλοις, το οικονομικό σκέλος είναι επιβαρυντικό: Η βενζίνη για το ταξίδι μετ΄ επιστροφής για ένα όχημα 1.600 κυβικών κοστίζει περίπου 110 ευρώ, τα διόδια 26,4 (και 36 μόλις ανοίξουν τα Τέμπη), τα 1.000 χιλιόμετρα του ταξιδιού (τα οποία αναλογούν στο 1/15 της μέσης ετήσιας κίνησης, δηλαδή 15.000 χιλιόμετρα) αναλογούν σε κόστος 30 ευρώ στο ετήσιο σέρβις, ενώ περίπου 20 ευρώ δαπανώνται σε νερά, καφέδες και φαγητό.

Ζημιές σε τραίνο από κλοπή καλωδίων του ΟΣΕ

11/02/2010 Λίγο έλειψε να προκαλέσουν σιδηροδρομικό ατύχημα δύο νεαροί που έπεσαν στα χέρια των αστυνομικών, στην προσπάθειά τους να κλέψουν εναέρια καλώδια ηλεκτροκίνησης του ΟΣΕ λίγο έξω από την Θήβα!

Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2010

Ανακοίνωση της ΔΑΚΕ που δεν δημοσιεύτηκε στο internet.


Κάντε κλικ στην εικόνα να μεγαλώσει



Μόνο όνειρο... ο Δυτικός Σιδηροδρομικός άξονας.

Το γνωστό και αναμενόμενο εν πολλοίς δρόμο προς τις ελληνικές καλένδες παίρνει με συνεχώς γρηγορότερο ρυθμό η υλοποίηση του Δυτικού Σιδηροδρομικού Άξονα.


Η σιδηροδρομική σύνδεση της Ηπείρου με την υπόλοιπη Ελλάδα θα παραμείνει όνειρο απατηλό για αρκετά ακόμη χρόνια, αφού...

Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου 2010

Ο Γιάννος Παπαντωνίου, Στον ΟΣΕ θέλει ιδιοτικοποιήσεις!

-
Ο πρώην υπουργός Οικονομίας, Γιάννος Παπαντωνίου, μίλησε στις 10/2 στον «ΑΘΗΝΑ 9.84»

Μεταξύ άλλων, είπε:



Ο ΟΣΕ -όχι στο σύνολο του, γιατί υπάρχουν υποδομές- έχει στοιχεία, τα οποία προφανώς πρέπει να ιδιωτικοποιηθούν. Άρα, πρέπει να γίνει άμεση εξειδίκευση και συμπλήρωση ενδεχομένως των μέτρων, στην κατεύθυνση να εξασφαλίσουμε ότι θα περιορίσουμε πιο αποτελεσματικά τις δαπάνες».

Σχίλιο δικό μας: Προφανώς εννοεί στα πλαίσια του ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ του ΟΣΕ που μας έταζαν προεκλογικά! (βρεγμένη σανίδα... όχι σ' αυτούς αλλά σε μάς τους ψηφοφόρους!)

Ο γάϊδαρος του Καραγκιόζη και η «πράσινη ανάπτυξη»

Δείτε πρώτα το Video (Πατήστε στον επόμενο σύνδεσμο για να το δείτε)


http://www.youtube.com/watch?v=odVGroOBs-Y&feature=player_embedded


Κουίζ: Ποιανού είναι τα παρακάτω λόγια;

 
Η Κυβέρνηση απέτυχε παταγωδώς να διατηρήσει τα κεκτημένα. Το μέγεθος της αποτυχίας είναι πρωτοφανές. Η φορολογική καταιγίδα που πρόσφατα ανακοινώθηκε δεν επαρκεί να θεραπεύσει την αστοχία της στη διαχείριση των δημοσίων οικονομικών. Αναμένονται νέα μέτρα εντός των προσεχών μηνών. Σε άλλες χώρες σε ώρα κρίσης οι κυβερνήσεις λαμβάνουν μέτρα οικονομικής ελάφρυνσης για να τονώσουν την οικονομία και να στηρίξουν το εισόδημα των πολιτών. Η δική μας κυβέρνηση κάνει το αντίθετο! Η φορολογική αφαίμαξη την ώρα της επιβράδυνσης της οικονομίας θα οξύνει τα προβλήματα των νοικοκυριών.

Και βρεγμένοι και δαρμένοι!


Πως μπορεί να γνωρίζει ο επιβάτης ότι ο ΟΣΕ στην Ελλάδα του 2010 μπορεί μεν να απαξιώνεται καθημερινά από τους κονδυλοφόρους των εργολάβων αλλά οι μόνοι που δεν φταίνε σε αυτό είναι υπάλληλοι που έρχονται σε επαφή με το επιβατικό κοινό;

Στο πρόσωπο του εκδότη εισιτηρίων, του γραφείου πληροφοριών και του προσωπικού των αμαξοστοιχιών στη συνέχεια βλέπει τα τέρατα που με τις υπέρογκες αμοιβές τους σε δύσκολες ώρες για την οικονομία χρεώνουν το Κράτος κατά δέκα δίς.

Δεν μπορεί να καταλάβει ο επιβάτης ότι αυτοί είναι ο στόχος. Είναι τα θύματα σε ένα καλοστημένο παιχνίδι κερδοσκοπίας. Είναι αυτοί που καλούνται να πληρώσουν το μάρμαρο που κάποιοι άλλοι έκλεψαν. Οι εντολείς και εργοδότες των κονδυλοφόρων στην προκειμένη.

Έμεινε κουράγιο να γελάσουμε (με τα χάλια μας);

Μπας και χρειάζομαι επειγόντως ψυχίατρο;


Δεν εξηγείται αλλιώς! Πέρασαν 100 μέρες κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ και εγώ δεν μπορώ:

1. να νιώσω πιο πλούσιος ( δεν είδα καμία αύξηση στον μισθό απεναντίας μου κόβουν από τα επιδόματα)

2. να αισθανθώ πιο ασφαλής ( μου φάνηκε πως άκουσα να σκάει βόμβα στη βουλή)

3. να κοιμηθώ ήσυχος ( με ξυπνάνε κάτι τούρκικα αεροπλάνα που πετάνε πάνω από το τη γειτονιά μου )

4. να νιώσω πως με σέβονται ( είχα μία ώρα αναμονή στην ουρά για να πληρώσω όλο το δώρο των Χριστουγέννων για τέλη κυκλοφορίας )

Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2010

Για γέλια ή για κλάματα;



Απο το πρωτοσέλιδο της εφημερίδας «ΠΟΝΤΙΚΙ»  η οποία κυκλοφορεί εκτάκτως λόγω της απεργίας.

Ο Ν. Σηφουνάκης έδωσε συνέντευξη στον 9,84 για ΟΣΕ.

Ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Νίκος Σηφουνάκης, μίλησε στον «ΑΘΗΝΑ 9.84».

Μεταξύ άλλων, είπε:


«Ο ΟΣΕ είναι πολύ δύσκολη κατάσταση, είναι ένας οργανισμός υπερχρεωμένος που δημιουργεί πολλά ελλείμματα και στοιχίζει περισσότερο από όσο η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ. Ωστόσο, αυτό είναι αποτέλεσμα του κακού σχεδιασμού των προηγούμενων χρόνων...

Τι αλλάζει στους μισθούς και τη φορολογία

1. Για τα στελέχη της κυβέρνησης και τα διοικητικά στελέχη του δημοσίου, προβλέπεται:


-Καμιά αύξηση μισθού και μείωση των πρόσθετων αμοιβών των επιδομάτων και των αποζημιώσεων του πρωθυπουργού, των υπουργών, των γενικών και ειδικών γραμματέων των υπουργείων κατά 10%.

Θα σταματήσει ο Προαστιακός της Θράκης;

ΕΡΩΤΗΣΗ ΕΥΡΙΠΙΔΗ ΣΤΥΛΙΑΝΙΔΗ ΣΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΥΠΟΔΟΜΩΝ

Υπενθυμίζει ότι το έργο αυτό εγκρίθηκε από το εθνικό κοινοβούλιο

Με ερώτησή του στη Βουλή για το αν προτίθεται το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων να καταργήσει τον Προαστιακό Σιδηρόδρομο Θράκης με συνέπειες για την ανάπτυξη της περιοχής, ο πρώην υπουργός Μεταφορών και βουλευτής Ροδόπης Ευρ. Στυλιανίδης κάνει επίκαιρο το θέμα και ζητά εξηγήσεις για το ποιος είναι ο σχεδιασμός του υπουργού στο μέλλον.

Ουδέν νεότερο για το εμπορευματικό Θριασίου

09-02-2010

Σε εξαιρετικά κρίσιμο σημείο βρίσκεται πλέον το θέμα της κατασκευής του εμπορευματικού κέντρου του ΟΣΕ στο Θριάσιο Πεδίο, καθώς η επαναπροκήρυξη του διαγωνισμού δεν φαντάζει ορατή μέσα στο πρώτο εξάμηνο του νέου έτους, κυρίως εξαιτίας της καθυστέρησης στην στελέχωση των διοικήσεων των εταιριών του Ομίλου του ΟΣΕ.

Στάσεις εργασίας στον ΟΣΕ αύριο Τετάρτη 10 Φεβρουαρίου

Συγκεκριμένα οι συρμοί του Προαστιακού δεν θα κινηθούν από τις 6-9 το πρωί, από τις 14.00-17.00 το απόγευμα και από τις 22.00-01.00 τα μεσάνυχτα.
Επίσης δρομολόγια δεν θα πραγματοποιούνται από και προς τον Διεθνή Αερολιμένα, αφού δεν θα πραγματοποιηθούν πτήσεις.

Τα αρτηριακά δρομολόγια που το δρομολόγιό τους συμπίπτει με τις ώρες των στάσεων εργασίας δεν θα πραγματοποιηθούν.

Τα δελτία ειδήσεων της τηλεόρασης μέχρι τώρα αναφέρουν ότι καταργούνται όλα τα δρομολόγια. Πράγμα που δεν ισχύει αφού κυκλοφορούν κάποιες αμαξοστοιχίες τοπικού κυρίως ενδιαφέροντος.

Φοβούνται «παράθυρα» στα επιδόματα

Το ενδεχόμενο να υπονομευθεί το μέτρο της περικοπής των επιδομάτων μέσω προσφυγών στη Δικαιοσύνη ανησυχεί την κυβέρνηση. Το θέμα αυτό ετέθη στη χθεσινή πολύωρη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε στο Μέγαρο Μαξίμου υπό τον αντιπρόεδρο της κυβέρνησης κ. Θ.Πάγκαλο και η οποία διήρκεσε περισσότερες από έξι ώρες.
Από το «ΒΗΜΑ» Τρίτη 09-02-2010.


Ράγες από χρυσάφι

Τι θα γινόταν αν τη διοίκηση του Οργανισμού Σιδηροδρόμων αναλάμβαναν δεκάχρονοι μαθητές, με μοναδική εμπειρία από το τρενάκι στο σπίτι τους; Τα παιδιά θα υπολόγιζαν: έχουμε μια μεγάλη γραμμή, έξι δρομολόγια και πενήντα βαγόνια. Θα έφτιαχναν ένα πρόγραμμα.

Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2010

Θα προσφύγουν στη Δικαιοσύνη!

Σύντομο ανέκδοτο θυμίζει. Μου το μετέφεραν, μου άρεσε και το παραθέτω.

«Οι πιο ωραίοι είναι οι Δικαστικοί. Μέσω του συνδικαλιστικού τους οργάνου ανακοίνωσαν ότι σε περίπτωση που η Κυβέρνηση θίξει τα μισθολογικά τους κεκτημένα θα προσφύγουν στη Δικαιοσύνη»

Έχασε το τρένο


«ΤΑ ΝΕΑ»
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: 8 Φεβρουαρίου 2010

Η ΩΡΑ μηδέν έχει ήδη σημάνει για τους ελληνικούς σιδηροδρόμους, αφού τα υπέρογκα χρέη και ελλείμματά τους και η γενικότερη απαξίωσή τους δείχνει ότι ο ΟΣΕ έχασε το τρένο.

ΟΣΕ: Φεύγουν 3.000 με εθελουσία και μετατάξεις


«ΤΑ ΝΕΑ»
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2010

Στην πιο «καυτή πατάτα» που καλείται να τη διαχειριστεί χωρίς άλλες καθυστερήσεις εξελίσσεται για την κυβέρνηση ο ΟΣΕ. Στη δυσκολότερη οικονομική συγκυρία για τη χώρα, ο ΟΣΕ μοιάζει με βόμβα έτοιμη να εκραγεί, καθώς τα συσσωρευμένα ελλείμματά του είναι τετραπλάσια από εκείνα της κρατικής Ολυμπιακής!

Κυριακή 7 Φεβρουαρίου 2010

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ ΠΑΣΟΚ

ΟΜΙΛΙΑ Σ. ΞΥΝΙΔΗ ΣΕ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΠΑΣΚΕ ΟΣΕ ΣΤΗΝ ΕΥΚΑΡΠΙΑ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ
ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ 22
10680 ΑΘΗΝΑ

Η πιο μεγάλη πολιτική απάτη!


Η πολιτική και οι πολιτικοί, ιδιαίτερα των κομμάτων εξουσίας, υποτίθεται ότι έχουν ρόλο με στόχο την καλυτέρευση της ζωής και την ανύψωση του βιοτικού επιπέδου των πολιτών. Βγάλτε τις παρωπίδες και τα κομματικά γυαλιά και κοιτάξτε την πραγματικότητα κατάματα. Αυτό που βλέπεται σας αρέσει; Πιστεύει έστω και ένας ότι οι πολιτικοί σήμερα πλησιάζουν έστω και στο περίπου αυτό το στόχο;

Η Ανακοίνωση των Πτυχιούχων Μηχανικών Τ.Ε. ΟΣΕ



Π Α Ν Ε Λ Λ Η Ν Ι Ο Σ Σ Υ Λ Λ Ο Γ Ο Σ

Π Τ Υ Χ Ι Ο Υ Χ Ω Ν Μ Η Χ Α Ν Ι Κ Ω Ν Τ.Ε. ΟΣΕ
 
ΜΕΛΟΣ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΩΝ - ΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΑΘΗΝΑΣ


Ταχυδρομική Διεύθυνση: Κάνιγγος 6 - Τ.Κ. 106.77 - Αθήνα, Τηλέφωνο – Fax: 210.38.26.733

E-mail: pri.mi.ose@gmail.com



Αθήνα 1 Φεβρουαρίου 2010
 
Α Ν Ο Ι Χ Τ Η Ε Π Ι Σ Τ Ο Λ Η
 
ΠΡΟΣ: -Tον κ. Πρόεδρο του Δ/κου Συμβουλίου και τον κ. Δ/ντα Σύμβουλο του ΟΣΕ Α.Ε.

Ατύχημα με αμαξοστοιχία του ΟΣΕ από κομμένα καλώδια

06.02.2010

Τα ξημερώματα της Παρασκευής, στην περιοχή της Θήβας, δύο τρένα του ΟΣΕ προσέκρουσαν σε αιωρούμενα καλώδια, τα οποία είχαν κόψει άγνωστοι, με αποτέλεσμα να σπάσει το μπροστινό τζάμι της αμαξοστοιχίας 604.

Στριμωξίδι και ουρές στον προαστιακό (Θεσσαλονίκης - Λάρισας)

«ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ»

Συνωστισμός στα τρένα, ουρές και στριμωξίδι στον προαστιακό που εκτελεί τα καθημερινά δρομολόγια προς και από τη Θεσσαλονίκη και κυκλοφοριακό μπλακ-άουτ στην περιοχή του Σταθμού στη Λάρισα που ασφυκτιά από τα αυτοκίνητα αδυνατώντας να εξυπηρετήσει τους επιβάτες που έφεραν αναγκαστικά οι κατολισθήσεις στα Τέμπη και τα... βράχια!

Αόριστες απαντήσεις για το INTERCITY

ΣΠ. ΤΑΛΙΑΔΟΥΡΟΣ:

Αόριστες απαντήσεις για το INTERCITY


«ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ»
ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Παρασκευή, 22 Ιανουαρίου 2010 ΚΑΡΔΙΤΣΑ

Αόριστη είναι η απάντηση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Δ. Ρέππα, για τον ακριβή χρόνο επαναδρομολόγησης του απευθείας INTERCITY της Δυτικής Θεσσαλίας, δήλωσε ο Βουλευτής Καρδίτσας κ. Σπύρος Ταλιαδούρος

Τέλος ο... προεκλογικός προαστιακός Θράκης

Ελευθεροτυπία, Πέμπτη 4 Φεβρουαρίου 2010

Μια αφορμή αναζητούσαν στον ΟΣΕ για να κόψουν τα δρομολόγια του προαστιακού σιδηροδρόμου της Θράκης και τη βρήκαν στα έργα που πραγματοποιούνται στο τμήμα μεταξύ Θεσσαλονίκης και Αλεξανδρούπολης.
Ο συγκεκριμένος προαστιακός ήταν ένα από τα προεκλογικά πυροτεχνήματα που είχε εξαπολύσει η προηγούμενη κυβέρνηση. Με τη μεταφορά τροχαίου υλικού από άλλες περιοχές της χώρας ο προαστιακός Θράκης ξεκίνησε στις 10 Σεπτεμβρίου με 8 δρομολόγια την ημέρα στο τμήμα Αλεξανδρούπολη - Ξάνθη - Κομοτηνή και από την αρχή εμφάνισε χαμηλές πληρότητες  της τάξης των... 5-6 επιβατών ανά δρομολόγιο. Ολως τυχαίως, η Ροδόπη αποτελεί την εκλογική περιφέρεια του Ευρ. Στυλιανίδη, τέως υπουργού Μεταφορών.

Επιλογές απο τα πτωτοσέλιδα της Κυριακής που μας ενδιαφέρουν.

ΑΔΕΣΜΕΥΤΟΣ ΤΥΠΟΣ: "Σύνταξη στα 67 με "ενισχυμένα ένσημα"! Το σχέδιο της κυβέρνησης για τα νέα όρια ηλικίας ανακοινώνει την Τρίτη ο Ανδρέας Λοβέρδος".

Η ΑΥΓΗ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ: "Πληρώστε τους την Τετάρτη".
 
ΒΡΑΔΥΝΗ της Κυριακής: "Ολο το σχέδιο για τις συντάξεις. Αποκλειστικό: Για ποιους ανεβαίνουν τα όρια ηλικίας. Τι θα γίνει με τα βαρέα και ανθυγιεινά. Τι αλλάζει για Ενοπλες Δυνάμεις και Σώματα Ασφαλείας . Ποιοι διασώζονται".

Ο ΟΣΕ επιμένει στον υπέρογκο δανεισμό αντί της εξυγίανσης

Ακέφαλος παραμένει ο Οργανισμός τέσσερις μήνες μετά τη νέα κυβέρνηση


Της Αλεξανδρας Kασσιμη (Καθημερινή)

Είναι ρεκόρ που καταρρίπτει κι αυτό ακόμα της Ο.Α. Κάθε ημέρα που περνά ο ΟΣΕ στοιχίζει στο ελληνικό Δημόσιο 2,2 εκατ. ευρώ μόνο από τις ζημιές που προκαλεί. Ο Οργανισμός μετρά αυτή τη στιγμή συσσωρευμένο έλλειμμα που ξεπερνά τα 9,4 δισ. ευρώ, δανείζεται 600 εκατ. ευρώ ετησίως κατά μέσο όρο, και παρά το γεγονός ότι δύο διαφορετικές ηγεσίες του υπουργείου Μεταφορών είχαν επιδοθεί σε μια προσπάθεια «νοικοκυρέματος» των οικονομικών του, καμία δεν τα κατάφερε. Το ίδιο επιχειρεί τώρα και η νέα ηγεσία του υπουργείου (Υποδομών, πλέον), αλλά τέσσερις μήνες μετά την ανάληψη της νέας κυβέρνησης το προαναγγελθέν σχέδιο εξυγίανσης κολλά.